احضار 13 واحد آلایش دامی به تعزیرات حکومتی همدان

رئیس شعبه ویژه گشت های مشترک اداره کل تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: درادامه بازرسی از عرضه‌کنندگان مواد گوشتی و آلایش دامی 13 واحد آلایش دامی به تعزیرات حکومتی همدان احضار شدند.

کد مطلب: ۵۱۴۹۰۶
لینک کوتاه کپی شد


به گزارش پانا از همدان، محمود مرادی در گفتگو با خبرنگار بسیج در همدان اظهار داشت: 13 فقره پرونده جدید برای عرضه‌کنندگان مواد گوشتی وآلایش دامی تشکیل شد.
وی افزود: پیرو اخطارهای قبلی و با توجه به حساسیت موضوع با هماهنگی و همکاری تعزیرات حکومتی، دامپزشکی واتاق اصناف همدان اکیپ گشت مشترک طی یک ماه گذشته برای بارسوم اقدام به بازرسی از واحدهای آلایش دامی (کله و پاچه فروشی‌ها و...) در همدان کرد.
رئیس شعبه ویژه گشت های مشترک اداره کل تعزیرات حکومتی استان همدان عنوان کرد: در این گشت برای 13 فروشگاه متخلف به دلیل عرضه و فروش غیربهداشتی و خارج از یخچال، فرم تخلف تنظیم و به تعزیرات حکومتی احضار شدند.
وی عنوان کرد: با توجه به خواست عموم مردم این طرح تا اجرای قانون و رعایت کامل بهداشت از سوی واحدهای صنفی ادامه خواهد داشت.
مرادی خاطرنشان کرد: از شهروندان تقاضا داریم ضمن عدم خرید مواد غذایی که به صورت غیربهداشتی عرضه و نگهداری می‌شود در صورت مواجهه با هر گونه تخلف مراتب را ازطریق سامانه پیامکی 30009651 اعلام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار