معاون پرورشی آذربایجان شرقی به پانا خبر داد:

برگزاری اردوی تفریحی دانش آموزی بنیاد علوی آذربایجان شرقی

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل استان آذربایجانشرقی از برگزاری اردوی تفریحی بنیاد علوی ویژه دانش آموزان مناطق محروم استان در تابستان 1395خبر داد.

کد مطلب: ۵۱۲۸۸۲
لینک کوتاه کپی شد

طاهر علمی در گفت و گو با خبرنگار سرویس آموزش و پرورش پانا از آذربایجان شرقی،گفت: اردوی متمرکز زیارتی مشهد مقدس دانش آموزان زیارت اولین های مناطق و نواحی استان آذربایجان شرقی بعد از ماه مبارک رمضان برگزار می شود.

علمی افزود:این اردوی زیارتی از 20تیرماه لغایت 13 مردادماه سالجاری برگزار می شود که پنج هزار نفر روز به منظور تعمیق پیوند نسل جوان با معارف اهل بیت علیهم السلام و تقویت هویت اسلامی - ایرانی به مشهد اعزام می شوند.

وی اظهار کرد: این دانش آموزان با وسیله نقلیه ریلی و با اتوبوس های شرکت جوانسیر از مناطق و نواحی استان به مشهد مقدس اعزام خواهند شد.

معاون پرورشی و فرهنگی استان در بخش دیگری از مصاحبه از برگزاری اردوی تفریحی بنیاد علوی ویژه دانش آموزان مناطق محروم استان در تابستان 1395خبر داد.

علمی اذعان داشت: در فصل تابستان در جهت ایجاد روحیه نشاط و شادابی در دانش آموزان این اردو برای تعداد سه هزار و 640 نفر روز از 25تیرماه لغایت 18 شهریور سالجاری انجام می شود.

معاون تربیتی آموزش و پرورش استان تاکید کرد: اردوی بنیاد علوی ویژه دانش آموزان دوره اول متوسطه مناطق محروم استان می­باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار