رئیس اوقاف و امور خیریه ساوه به پانا خبر داد:

اجرای طرح ضیافت الهی در 11 بقعه متبرکه ساوه

رئیس اوقاف و امور خیریه ساوه گفت: طرح ضیافت الهی در 11 بقعه متبرکه شاخص این شهرستان در حال اجرا است.

کد مطلب: ۵۱۱۸۷۰
لینک کوتاه کپی شد

حجت الاسلام سید محمد باقر طباطبایی در گفت و گو با خبرنگار پانا استان مرکزی، افزود: این طرح به مناسبت گرامیداشت ماه مبارک رمضان و تقویت ارزش های دینی در میان اقشار مختلف جامعه به ویژه نسل جوان اجرا می شود.

وی این طرح را شامل برگزاری نماز جماعت، سخنرانی ها، جزء خوانی ها، کلاس های روخوانی قرآن، نماز عید سعید فطر، محفل انس با قرآن کریم، مراسم میلاد امام حسن مجتبی(ع) و آئین های شبهای قدر است.

رئیس اوقاف و امور خیریه ساوه ادامه داد: آستان مقدس امامزادگان سید اسحاق(ع)، سید علی اصغر(ع)، سید بشیر (ع)، سید اسماعیل (ع) روستای یل آباد، شاهزاده حسین(ع)، سید هارون(ع)، سید محمد (ع) الوسجرد(ع)، نوح (ع) بالقلو و سید ابورضا (ع) میزبان طرح ضیافت الهی در ماه رمضان است.

حجت الاسلام طباطبایی با اشاره به این که این طرح تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد، بیان کرد: بهره مندی از ظرفیت فضای معنوی ماه مبارک رمضان و تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی از دیگر اهداف اجرای این طرح است.

وی گفت: در ماه مبارک رمضان به 400 نفر از ایتام این شهرستان افطاری داده شد و حدود 170 میلیون ریال نیز بسته غذایی شامل برنج، مرغ، روغن و ماکارونی نیز به 170 خانواده نیازمند اهدا شد.

رئیس اوقاف و امور خیریه ساوه افزود: رمضان ماه بندگی و عبادت است و باید بتوانیم با انجام کارهای پسندیده از توقیفات این روزهای سراسر برکت بهره مند شویم.

وی اظهار کرد: نیات واقفان در هر یک از موارد مانند افطاری مستضعفان بسیار مهم است و باید برنامه ها بر اساس دستگیری از نیازمندان و محرومیت زدایی انجام شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار