عکس سلفی جان خواهر و برادر را در چالوس گرفت

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس از غرق شدن خواهر و برادری که در حال گرفتن عکس سلفی به داخل رودخانه خروشان در منطقه ˝لارک مرزن آباد˝ سقوط کردند خبر داد.

کد مطلب: ۵۰۳۷۹۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا-مازندران، اعضای یک خانواده حین مسافرت در حال استراحت در کنار جاده چالوس حوالی رودخانه "لارک مرزن آباد" بودند که دختر خانواده به نام "زهرا - ش" 22 ساله برای گرفتن عکس سلفی از خود روی صخره سنگی رفت و دچار سرخوردگی شد و به داخل رودخانه سقوط کرد.

براساس این گزارش، با سقوط دختر خانواده و غرق وی در رودخانه خروشان، برادرش به نام "نعمت" 26 ساله برای نجات خواهرش وارد رودخانه شد که به علت شدت و سرعت آب رودخانه هر دو نفر غرق شدند.

سرهنگ "علیرضا قدیمی" فرمانده انتظامی شهرستان چالوس با اشاره به وقوع حادثه از اعزام تیم های امداد و نجات و ماموران انتظامی منطقه به محل حادثه خبر داد و افزود: با ناپدید شدن این دو نفر در امواج خروشان رودخانه،جسد دختر 22 ساله سه کیلومتر پایین تر از محل حادثه کشف شد.

وی گفت: تاکنون جسد برادر 26 ساله پیدا نشده و تلاش نیروهای امدادی و جمعیت هلال احمر و ماموران انتظامی برای کشف جسد برادر همچنان ادامه دارد.

سرهنگ قدیمی با اشاره به برخی شایعات در خصوص وقوع خودکشی و برخی مطالب کذب در خصوص وقوع این حادثه در برخی شبکه های اجتماعی، به مسافران توصیه کرد: سفر خود را با چنین رفتارهای مخاطره آمیزی به خطر نیاندازند و همواره مراقب فرزندان خود باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار