توسط صدا و سیمای استان مرکزی صورت می گیرد

برگزاری ویژه برنامه های شبکه آفتاب به مناسبت ارتحال امام (ره)

مدیرکل صدا و سیمای استان مرکزی گفت: صدا و سیمای استان مرکزی به مناسبت فرا رسیدن روزهای 14 و 15 خرداد ماه سالگرد عروج ملکوتی امام خمینی(ره) و شهدای قیام خونین 15 خرداد ماه ویژه برنامه هایی را تدوین کرده است.

کد مطلب: ۵۰۲۵۶۰
لینک کوتاه کپی شد

حمیدرضا قربانی جم در گفت و گو با خبرنگار پانا استان مرکزی، با اعلام این خبر گفت: امام خمینی(ره) به عنوان تاریخ سازترین فرد در سرنوشت ایران اسلامی توانستند با اتکا به قدرت ایمان و خلوص نیتشان انقلاب اسلامی را به پیروزی برسانند.

وی جم افزود: امام خمینی (ره) به عنوان یک الگو، یک سنبل و یک اسطوره نه فقط در کشور ایران و در بین مسلمانان دنیا بلکه در سراسر دنیا به عنوان یک رهبر بزرگ و مردمی شناخته شده اند.

مدیر کل صدا و سیمای استان مرکزی ابراز کرد: اگر مجاهدت ها و ایثار و از خودگذشتگی و از همه مهمتر بیداری و هوشیاری امام راحل نبود هرگز مردم از خواب غفلت و ستم هایی که بر آنها می شد بیدار نمی شدند.

قربانی جم ادامه داد: امام خمینی (ره) یکی از افتخارات بزرگ ایران و استان مرکزی هستند که توانستند کتاب تاریخ این کشور را با راهنمایی های خود و با رهبری صحیحشان به سمت رشد و استقلال ورق بزنند.

وی با اشاره به فرارسیدن 14 خرداد ماه، بیست و هفتمین سالگرد رحلت امام راحل، اظهار داشت: صدا و سیمای استان مرکزی به همین مناسبت ویژه برنامه هایی را تدارک دیده است که در روزهای 14 و 15 خرداد ماه از شبکه تلویزیونی و رادیویی این استان پخش خواهد شد.

مدیر کل صدا و سیمای استان مرکزی افزود: استقرار گروه های برنامه ساز صدا، سیما و خبر از بعدازظهر امروز 13 خرداد ماه تا پایان مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در بیت ایشان واقع در شهرستان خمین، پخش زنده و مستقیم رادیویی و تلویزیونی از ساعت 16 تا 17 با حضور فرزندان انقلاب در قالب برنامه کودک و پخش برنامه از ساعت 21 تا 23 با حضور اقشار مختلف مردم از جمله برنامه های تدوین شده برای سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) توسط این نهاد است.

قربانی جم بیان داشت: در روز 15 خرداد نیز از ساعت 8:30 تا اذان ظهر پوشش برگزاری مراسم بیت امام خمینی (ره) از شهرستان خمین و پوشش مراسم مصلی بیت المقدس اراک از جمله برنامه های این نهاد در روز 15 خرداد ماه است.

وی تصریح کرد: ارتباط زنده با شبکه های استانی و سراسری همراه با پخش گزارش ها، مستندها و فیلم های سینمایی از دیگر برنامه های این نهاد در روز 15 خرداد ماه تلقی می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار