انتخابات ریاست فدراسیون های ورزشی تابستان امسال انجام خواهد شد

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: نگاه تربیت بدنی و سلامت، نگاه مدرسه محور است و باید شایستگی تمام دانش‌آموزان را رشد دهیم و از این رو تصمیم گرفتیم فعالیت‌ها را به سمت مدرسه هدایت کنیم.

کد مطلب: ۵۰۰۳۰۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهر تهران ، مهرزاد حمیدی معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش در خصوص اعزام دانش‌آموزان به مسابقات برون مرزی، اظهار داشت: مسابقات برون مرزی دانش‌آموزان خیلی کمتر شده و منابع مالی کافی برای اعزام به مسابقات بین المللی نداریم.

وی افزود: نگاه تربیت بدنی و سلامت، نگاه مدرسه محور است و باید شایستگی تمام دانش‌آموزان را رشد دهیم و از این رو تصمیم گرفتیم فعالیت‌ها را به سمت مدرسه هدایت کنیم.

حمیدی با بیان اینکه تحرک 13 میلیون دانش‌آموز مهم‌تر از اعزام به مسابقات برون مرزی است، خاطرنشان کرد: در سال 94 حدود چهار اعزام به مسابقات بین المللی داشتیم که 30 تا 40 درصد هزینه‌ها را فدراسیون ورزش دانش‌آموزی پرداخت کرد و در سال 95 اعزام‌ها به اقتضای شرایط انجام می‌شود.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون ورزش دانش‌آموزی در تابستان سال جاری، گفت: نخستین رئیس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی کشور به صورت منصوبی کار خود را آغاز کرد، اما امسال انتخابات برگزار و روسای هیأت‌های ورزشی دانش‌آموزی رئیس را انتخاب خواهند کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار