کارکنان ادارات هویزه با اصول کمکهای اولیه آشنا شدند

آموزش امداد و کمکهای اولیه به کارکنان ادارات شهرستان هویزه توسط مربیان داوطلب هلال احمر هویزه برگزار شد.

کد مطلب: ۴۹۷۰۷۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، مهدی ساکی سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان هویزه ضمن تبریک به مناسبت هفته هلال احمر از آموزش امداد و کمکهای اولیه در هفته هلال احمر بین کارکنان ادارات این شهرستان خبر داد و افزود که هدف از آموزش این قشر از جامعه تلاش برای کم کردن حوادث و همچنین چگونگی کمک کردن به مصدومان ناشی از تصادفات و بیماری ها می باشد.

سرپرست جمعیت هلال احمر ادامه داد: با توجه به اینکه بخش آموزشی و فرهنگی اداره جهاد کشاورزی شهرستان از این جمعیت دعوت کردند که کارکنان اداره با اصول امدادی و کمکهای اولیه آشنا شوند، با اعزام مربی و ضمن تشریح و بیان خلاصه ای از تاریخچه هلال احمر ، به ارائه آموزش امداد و کمکهای پرداخت و در کنار این آموزش، از آموزش پروژه آگاهی از خطرات مین و مهمات منفجر نشده و باقی ماند از دوران جنگ داده شد.
ساکی افزود: ارائه آموزش های امداد و کمکهای اولیه از طرف جمعیت هلال احمر کمک می کند تا آموزش گیرنده این نوع آموزش ها را به سایرین انتقال دهد و بتواند در حوادث خود به عنوان امدادگر وارد صحنه شود و درد و رنج دیگران را کاهش دهد.
ساکی در پایان یادآور شد که جمعیت هلال احمر شهرستان هویزه آمادگی خود را از هر موسسه، نهاد یا ارگان دیگر نسبت به ارائه آموزش برای مجموعه تحت پوشش خود بدهد را اعلام نموده و می نماید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار