رئیس پلیس راه استان تهران خبر داد:

توقف اتومبیل متخلف در آزادراه تهران پردیس

رئیس پلیس راه استان از توقیف یک دستگاه خودرو سواری اسپورتیج با بیش از 88میلیون و 650هزار ریال خلافی در آزادراه تهران، پردیس خبر داد.

کد مطلب: ۴۹۶۴۵۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از شهرستان های استان تهران، سرهنگ سیاوش محبی، رئیس پلیس راه شرق استان تهران، در این رابطه اظهارکرد: در راستای اجرای طرح اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، تیم گشت پلیس راه یک دستگاه خودرو سواری اسپورتیج را در آزادراه تهران، پردیس به علت داشتن خلافی متوقف کرد .

وی افزود: در استعلام‌ به عمل آمده مشخص شد، این خودرو دارای شکایت از سوی مرکز اجرائیات راهور به دلیل ارتکاب 360 تخلف با 88 میلیون و 650 هزار ریال خلافی پرداخت نشده، كه به موجب قانون ،خودرو توقیف و روانه پاركینگ شد .

این مقام انتظامی، هدف پلیس را از این گونه اقدامات ارتقاء ایمنی و فرهنگ ترافیک در جاده ها دانست و افزود: متاسفانه اکثر این تخلفات مربوط به تخلفات حادثه ساز است که امیدواریم این توقیفات سبب بازدارندگی رانندگان از انجام تخلفات راهنمایی و رانندگی گردد .

رئیس پلیس راه شرق استان تهران با اشاره به ماده قانونی توقیف خودروهای با خلافی بیش از یک میلیون تومان، گفت: در راستای اجرای بند 8 قانون رسیدگی به تخلفات راهنمایی و رانندگی در صورتی كه مبلغ جریمه خودرویی به 10میلیون ریال برسد پلیس راهنمایی و رانندگی مراتب را به مالك خودرو اعلام و چنانچه ظرف مدت یك ماه از تاریخ ابلاغ، مالك خودرو نسبت به پرداخت جریمه اقدام نكند، دستور توقیف خودرو صادر و از تردد آن جلوگیری خواهد شد .

سرهنگ محبی خطاب به رانندگانی که از مبالغ خلافی خود بی اطلاع هستند، اظهار کرد: رانندگان می توانند با بهره گیری از شماره پیامک 1101202020 و سایت www. Rahvar120.ir از مبلغ خلافی خود مطلع شوند .

/خبرنگار: امین کردبچه چنگی/


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار