در گفت‌وگو با پانا عنوان شد؛

لغو مصوبه ˝برج- باغ˝رأی نیاورد/اراده های پنهانی مانع لغو مصوبه هستند

رئیس کمیته محیط زیست شورای شهر تهران با اشاره به رای نیاوردن مصوبه برج -باغ توسط اعضای شورای شهر تهران گفت : اراده های پنهانی مانع لغو این مصوبه هستند.

کد مطلب: ۴۹۶۳۵۴
لینک کوتاه کپی شد

محمد حقانی در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی پانا، درخصوص بررسی مصوبه "برج- باغ" در جلسه امروز شورای شهر تهران اظهار داشت: امروز لغو این مصوبه را در صحن شورای اسلامی شهر تهران مطرح کردیم اما رأی نیاورد و مجددا برای اصلاح به کمیسیون برگشت.

اراده های پنهانی مانع لغو مصوبه هستند

رئیس کمیته محیط زیست شورای شهر تهران درباره چرایی رأی نیاوردن مصوبه "برج- باغ"، گفت: امروز چهار ساعت درخصوص این مصوبه بحث و بررسی کارشناسی انجام شد، اما اراده های خاموشی وجود دارد که اجازه داده نداند لغو این مصوبه رأی بیاورد.

70درصد اعضای شورای شهر مخالف لغو مصوبه برج باغ هستند

وی در خصوص مخالفت و موافقت اعضای شورای شهر برای لغو مصوبه "برج- باغ" نیز توضیح داد: بالغ بر 70 درصد اعضای شورای شهر تهران مخالف لغو این مصوبه هستند. دلیل منطقی نیز برای این این مساله مطرح نمی شود. در واقع یک عده از اعضای شورا که سکوت کردند، تنها بنده و آقای حافظی موافق لغو این مصوبه هستیم.

رئیس کمیته محیط زیست شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: بارها مقام معظم رهبری اعلام کردند که باغات را حفظ کنید، چرا این مساله تمکین نمی شود. متأسفانه این مصوبه مسکوت ماند تا مشمول گذشت زمان شود، سه سال است که این طرح به فردا موکول می شود. امروز هم تلاش کردیم تا لغو آن رأی بیاورد اما تدبیر دوستان در شورا این بود که رأی نیاورد.


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار