امام جمعه ساوه:

تربیت اسلامی و معنوی جامعه امروز در گروی تلاش و مجاهدت معلمان است

امام جمعه ساوه گفت: تربیت اسلامی و معنوی جامعه امروز و تربیت یافتگان فردای كشور در گروی تلاش و مجاهدت معلمان است.

کد مطلب: ۴۹۳۳۴۶
لینک کوتاه کپی شد

حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در مراسم تجلیل از معلمان شهرستان ساوه درسالن همایش های حوزه علمیه خواهران افزود: تكریم مقام شامخ معلمان و فرهنگیان نباید تنها در روز معلم خلاصه شود و قوای سه گانه باید در راستای تكریم مقام فرهنگیان بیش از پیش تلاش كنند.

وی بیان کرد: دین مبین اسلام به توسعه علمی نگاه خاصی دارد و انبیای اسلامی در شریعت خود همواره بر اصل تربیت جامعه تاكید داشته اند.

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: توسعه شتاب علمی كشور ارتباط تنگاتنگی با خودكفایی و استقلال ملی دارد و معلمان جهادگران سنگر علمی كشور محسوب می شوند.

فرماندار شهرستان ساوه نیز در این مراسم در سخنانی گفت: معلمان فداكار و با انگیزه ایران اسلامی همواره با تاسی از سیره انبیای الهی سعی در تربیت صحیح جامعه اسلامی دارند.

محمد بهاروند بیان كرد: سنگر تعلیم و تربیت كشور در دستان با كفایت معلمانی است كه از همه اهتمام خود برای حركت مطلوب جامعه به سمت و سوی توسعه علمی استفاده می كنند.

وی ادامه داد: تكریم مقام معلم بر همگان واجب است و اولیای دانش آموزان نیز باید دانش آموزان را با فرهنگ قدردانی از مقام معلمان آشنا كنند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ساوه نیز ابراز داشت: شهرستان ساوه در سال گذشته بیش از 67 معلم و فرهنگی برتر را شناسایی كرده است.

عبدالله سالمی افزود: ساوه به لحاظ كسب موفقیت های علمی و فرهنگی و راه یابی دانش آموزان به كنكور سراسری همواره جز شهرستان های با افتخار استان مركزی است.

وی بیان كرد: سنگر تعلیم و تربیت به عنوان یكی از اركان های توسعه پایدار باید با مشاركت همه بخش ها همواره مورد حمایت قرار گیرد.

در این مراسم از فرهنگیان برتر و خانواده های معظم شاهد فرهنگی و بازنشستگان فرهنگی ساوجی تقدیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار