برگزاری سی و دومین یادواره بزرگداشت مقام معلم در مسجدسلیمان

سی و دومین یادواره بزرگداشت مقام معلم با حضور مسئولین شهرستان ، حسنیان نماینده مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان و همچنین ظاهری نماینده منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی در مسجدسلیمان برگزار شد.

کد مطلب: ۴۹۳۰۶۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خوزستان، سی ودومین یادواره بزرگداشت مقام معلم با حضور مسئولین شهرستان ، حسنیان نماینده مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان و همچنین ظاهری نماینده منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی در مسجدسلیمان برگزار شد.

در ابتدا قاسمی منجزی مدیر آموزش و پرورش مسجدسلیمان ضمن عرض سلام و خیرمقدم و تبریک به مناسبت مبعث پیامبر اکرم (ص) گفت : جامعه ای پیشرفت می کند که به نیروی انسانی توجه ویژه نماید .

وی بیان کرد کار آموزش و پرورش ساختن نیروی انسانی و انسان سازی است پس به گفته رهبر بزرگ و معظم انقلاب اسلامی هزینه در آموزش و پرورش هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری است.

سپس برنامه های شادی اجرا شد و در ادامه حاج آقای امینی امام جمعه شهرستان ضمن تبریک عید مبعث و هفته مقام معلم گفت : خیلی خوشحال هستم که در جمع شما فرهنگیان محترم هستم.وی سپس در خصوص اهمیت توجه به آموزش و پرورش و نیروی انسانی در جامعه سخن گفت .

در ادامه حسینیان نماینده مدیرکل آموزش و پرورش سلام و تبریک حاج آقای تقی زاده مدیرکل آموزش و پرورش را به فرهنگیان شهرستان ابلاغ نمود و مطالبی پیرامون برنامه های اداره کل آموزش و پرورش در راستای ارتقاء جایگاه علمی و پرورشی استان بیان کرد.

سپس ظاهری نماینده منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک مبعث پیامبر (ص) گفت: طبق تحقیقات سه چیز(( اقتصاد ، تکنولوژی و نیروی انسانی)) باعث پیشرفت یک مملکت می شود.

وی بیان کرد: دوتای اولی قابل بدست آوردن هستند ولی نیروی انسانی از اهمیت ویژه ای برخوردار است که شما عزیزان تربیت این نیروی انسانی را برعهده دارید.

وی گفت: انتظار این است که این قشر زحمت کش مورد لطف بیشتری قرار گیرد.در پایان از معلمین نمونه با لوح تقدیر و اهداء جایزه تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار