هیات ورزش‌های دانش‌آموزی استان قزوین تشکیل شد

نخستین مجمع انتخاباتی هیات ورزش‌های دانش‌آموزی استان قزوین با حضور نماینده فدراسیون ورزش دانش‌آموزی کشور و سایر مسئولین استانی برگزار شد.

کد مطلب: ۴۹۱۲۴۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در این مجمع گفت: امروزه مشکلات زیادی در حوزه‌های مختلف اجتماعی جوانان و نوجوانان ما را تهدید می‌کند که تنها راه حل آن، توجه ویژه و جدی به امر تربیت‌بدنی است و امیدواریم با تشکیل هیات ورزش‌های دانش آموزی بتوانیم گام های بلند و موثری در این زمینه برداریم.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین نیز در ادامه این نشست با اشاره به عملکرد دو ساله این معاونت گفت: طی این مدت پنج دوره آموزش ضمن خدمت شامل حرکت های اصلاحی، استعدادیابی، روان شناسی ورزشی، حفظ و نگاه داری فضاهای ورزشی و کمک های اولیه با هدف افزایش سطح توانمندی کارکنان برگزار شده است.
عین اله صادقی افزود: در راستای استفاده از نقطه نظرهای پیشکسوتان و کارشناسان، این حوزه موفق به برگزاری 10 کمیته با عنوان پیشکسوتان، انجمن های ورزشی، حرکت های اصلاحی، کارشناسان مناطق چهارده گانه، فضاهای ورزشی و علمی، سرگروه های درس تربیت بدنی، سلامت و مراقبت و پیشگیری از آسیب های اجتماعی شده است.
وی با اشاره به افزایش 100درصدی رقابت های ورزشی دانش آموزی طی این مدت، یادآور شد: مسابقات دانش آموزی پیش از این در 9رشته برگزار می گردید که توانستیم با مشارکت و جذب اعتبار سایر دستگاه ها از جمله دادگستری، دانشگاه علوم پزشکی و حتی درآمدهای تخصصی افاغنه، رقابت های خود را در 23 رشته و سه رده سنی برگزار و حق الزحمه داوران را نیز بلافاصله پس از مسابقات پرداخت کنیم.
در این مجمع سیدقاسم قافله‌باشی با کسب 15 رای از 17رای اخذ شده در مجمع انتخاباتی هیات ورزش‌های دانش‌آموزی، عهده‌دار ریاست این هیات شد. گفتنی است سید قاسم قافله‌باشی سابقه معاونت ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین را نیز در کارنامه کاری خود دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار