خادمان اعتکاف دانشجویی دانشگاه آزاد اراک تجلیل شدند

مراسم تجلیل از خادمان اعتکاف دانشجویی با اهدای لوح سپاس در سالن جلسات حوزه ریاست دانشگاه آزاد اسلامی اراک برگزار شد.

کد مطلب: ۴۸۸۹۱۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا استان مرکزی، مدیر اعتکاف دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اراک در این مراسم گفت: مراسم معنوی اعتکاف دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اراک با حضور 240 دانشجوی خواهر و برادر و با حمایت ریاست واحد به همت ستاد اقامه نماز و دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی در مساجد شهر اراک برگزار شد.
هادی ساجدی فر افزود: سخنرانی با موضوعات دینی و فرهنگی، حلقه های معرفت با حضور مبلغین در موضوعات مختلف فرهنگی و اجتماعی، کرسی های تلاوت، مراسم میلاد حضرت علی (ع)، وفات حضرت زینب(س)، دعای ندبه،د عای کمیل و مراسم ام داوود از برنامه های اعتکاف در سالجاری بود.
وی ادامه داد: در این سه روز هدایایی برای دانشجویان در نظر گرفته شده بود که هر روز در دو نوبت به آنان اهداء شد.
رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی با قدردانی از مسئولین و برگزار کنندگان مراسم معنوی اعتکاف دانشجویی گفت: اعتكاف در لغت ‏به معنى اقامت كردن و ماندن در جایى و ملازم بودن با چیزى است، ولى در شرع اسلام، اقامت در مكانى مقدس به منظور تقرب جستن به خداوند متعال است.
علیرضا نظام آبادی افزود: اعتكاف فرصت ‏بسیار مناسبى است تا انسانى كه در پیچ و خم‏هاى زندگی مادى و اجتماعی غرق شده، خود را بازیابد و به قصد بهره بردن از ارزش‏هاى معنوى از علایق مادى دست ‏بكشد و خود را در اختیار پروردگار بگذارد.
وی از مسئولین برگزاری اعتکاف خواست اگر احتمالا نقاط ضعفی در اجرای یا تدارکات مراسم وجود داشته تلاش کنند در سال آینده بر طرف شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار