تجلیل از هنرمندان ممتاز در حوزه هنری استان مازندران

به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی، هنرمندان ممتاز حوزه هنری استان مازندران در شاخه های مختلف فرهنگی و هنری تجلیل شدند.

کد مطلب: ۴۸۴۰۳۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا-مازندران به نقل از حوزه هنری، در این ویژه برنامه سینا دلشادی رئیس این مرکز ضمن گرامیداشت یاد سید شهیدان اهل قلم سید مرتضی آوینی، گفت: در ویژه برنامه تجلیل از هنرمندان ممتاز از هنرمندانی که در سال 1394 با این مرکز در بخش های مختلف فرهنگی و هنری فعالیت داشتند و یا آثارشان در برنامه ها و جشنواره های مختلف هنری موفق به کسب رتبه گردید ،تقدیر به عمل آمد .

دلشادی در این مراسم ضمن اشاره به سخنان سید مرتضی آوینی گفت: هنرمند متعهد کسی هست که هم قبله دارد و هم جبهه ، و در این جبهه هنرمند تکلیفش با خودش روشن است و با داشتن قبله ، افق روشنی را در پیش دارد و با هدف در راه تعالی حرکت خواهد کرد .

وی در ادامه گفت: اگر هنرمندی بتواند هم در هدف و هم در جهت درست قرار گیرد و عمل کند، هنرش متعالی خواهد بود و سینه اش حلقه اتصال بین او و آسمان خواهد شد.

دلشادی در ادامه ضمن تبریک به هنرمندان شاخص این مرکز گفت: این ممتاز بودن برای شما هنرمندان ، آغاز یک راه دشوار و متعهدانه است و شما عزیزان الگوهای اقشار جامعه و هنرمندان هستید و امیدوارم بتوانید قدر هنر متعهد و این موهبت الهی را بدانید.

شایان ذکر است ، در این ویژه برنامه از هادی قاسمی ، محمد مهدی فرهنگی، محمد صادق محمد پور، ابراهیم باقری حمید آبادی، میثم رنجبر، سحر اسدی جویباری، حسین بهرامی، علی معصومی کوهستانی، سید امیر غبار آستانه، جلال محمدی، حسن محمود زاده، محمد رضا اسحاقی، مهیار هزار جریبی، محسن اردشیر، مصطفی اژدرپور منفرد، یاسر معافی، رحیم رستمی، عباس قاضی زاده، فاطمه بابایی، حسین شیردل و جهانگیر نصر اشرفی که در بخش های مختلف فرهنگی و هنری در سال 94 فعالیت و برگزیده شده بودند با اهداء تندیس و لوح یادمان و هدیه نقدی تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار