نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:
مشکلات شهروندان و تکریم ارباب رجوع در شهرداری مورد توجه قرار گیرد
نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی رسیدگی به مشکلات شهروندان و تکریم ارباب رجوع را از مهمترین اولویتهای مدیران شهری برشمرد و گفت: کسب رضایت شهروندان و خدمت صادقانه به آنها مسائلی است که باید به طور جدی در دستور کار شهرداری قرار گیرد.
به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی،آیتالله محسن مجتهدشبستری در دیدار با جمعی از کارکنان شهرداری منطقه سه تبریز اظهار کرد: زمینه خدمت در شهرداری بیش از دیگر سازمانها و دستگاهها فراهم است، از این رو خدمت در شهرداری به شرط نیت قربالهی و خدمت خالصانه به مردم میتواند عین عبادت باشد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود دستیابی به فضیلت خدمت به مردم در نظام جمهوری اسلامی را بالاترین سعادت برای کارگزاران و مسئولان اجرایی دانست و گفت: بستر دستیابی به این فضیلت در مجموعه شهرداری برای خادمان و مدیران این مجموعه بیش از دیگر حوزهها فراهم است.
امام جمعه تبریز رسیدگی به مشکلات شهروندان و تکریم ارباب رجوع را از مهمترین اولویتهای مدیران شهری برشمرد و تصریح کرد: کسب رضایت شهروندان و خدمت صادقانه به آنها مسائلی است که باید به طور جدی در دستور کار شهرداری قرار گیرد.
مجتهدشبستری با اشاره به لزوم تقویت برنامههای فرهنگی و دینی در شهرداری افزود: بر همه مسئولان فرض است که در نهایت به دنبال برنامههای فرهنگی و همچنین ترویج آموزههای دینی و اسلامی باشند و در همین زمینه امیدواریم برنامههای مختلف شهرداری با همین دیدگاه تهیه و تنظیم شود.
وی بار دیگر بر لزوم خدماترسانی شبانهروزی به مردم و جلب رضایت شهروندان از سوی شهرداری تاکید کرد.
ارسال دیدگاه