بازگشت قیمت بلیت اتوبوس‌های بین شهری به نرخ‌های قبل از عید

معاون حمل و نقل اداره كل حمل و نقل و پایانه های گیلان گفت: قیمت بلیت اتوبوس های بین شهری در استان، از نیمه فروردین ماه جاری، به نرخ های قبل از عید نوروز بازگشت.

کد مطلب: ۴۸۲۲۲۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از گیلان ،فریبرز مرادی با اشاره به افزایش 15 درصدی قیمت بلیت اتوبوس ها براساس ابلاغیه سازمان حمل و نقل جاده ای كشور از بیست و پنجم اسفندماه گذشته اظهار كرد: قیمت بلیت اتوبوس ها، پانزدهم فروردین ماه جاری به قیمت گذشته خود برگشت.
وی اضافه كرد: نرخ كرایه مینی بوس ها و سواری های پلاك عمومی كه 15 درصد افزایش یافته بود، تاكنون به قوت خود باقی است.
معاون حمل و نقل اداره كل حمل و نقل و پایانه های گیلان همچنین از جابجایی پنج میلیون و 918 هزار و 389 مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی استان به مقاصد درون استانی و برون استانی طی سال گذشته خبر داد.
وی ادامه داد: از این تعداد مسافر جابجا شده، سه میلیون و 505 هزار و 430 نفر به مقصد درون استانی و دو میلیون و 412 هزار و 959 نفر به مقصد برون استانی جابجا شده اند.
مرادی اظهار كرد: این تعداد مسافر جابجا شده در مقایسه با آمار سال 93 ، سه درصد افزایش داشته است.
معاون حمل و نقل اداره كل حمل و نقل و پایانه های گیلان اضافه كرد: از تعداد مسافر جابجا شده درون استانی و برون استانی، یك میلیون و 720 هزارو 425 نفر با اتوبوس جابجا شدند.
وی همچنین به جابجایی كالا از استان به سایر نقاط در سال 94 اشاره و بیان كرد: طی سال گذشته، هفت میلیون و 256 هزار تن كالا از استان به سایر نقاط كشور جابجا شده كه این میزان نسبت به سال گذشته، هفت و نیم درصد كاهش یافته است.
179 دستگاه اتوبوس، 845 دستگاه مینی بوس و یك هزار و 982 دستگاه سواری با پلاك عمومی در قالب 109 شركت مسافربری، حمل و نقل مسافران را از مبدأ گیلان و یا به مقصد استان بر عهده دارند.
بالغ بر شش هزار دستگاه كامیون در قالب 160 دستگاه حمل و نقل عمومی كالا را در گیلان بر عهده دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار