مدیركل دفتر امور روستایی استانداری مركزی:

زنان ظرفیت بالایی در حوزه نقش آفرینی مدیریتی روستاها دارند

مدیركل دفتر امور روستایی استانداری مركزی گفت: از مجموع 754 دهیار استان مركزی 127 نفر زن هستند كه این مهم نشان از ظرفیت بالای زنان در حوزه نقش آفرینی مدیریتی روستاها دارد.

کد مطلب: ۴۸۱۳۱۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا استان مرکزی، سیامك سلیمانی به مناسبت هفته زن در گردهمایی زنان دهیار و عضو شوراهای اسلامی روستاهای استان مركزی، افزود: این در حالی است كه 73 نفر از اعضای شوراهای اسلامی روستاهای استان مركزی زن هستند و در دولت یازدهم بهترین فرصت برای بروز و بلوغ توانمندی و تخصص این قشر در عرصه راهبری امور روستایی در استان فراهم شده است.

وی ادامه داد: زنان مدیر در حوزه روستایی استان مرکزی توانسته اند خدمات ارزنده ای را در كارنامه كاری خود درج كنند اما نیاز است كه در سال جدید با برنامه و هماهنگی منسجم تر رضایتمندی و تحقق شاخص های توسعه را در حوزه روستایی استان رقم بزنند.

مدیركل دفتر امور روستایی استانداری مركزی اظهار داشت: اشراف به قوانین و ضوابط، تعامل تنگاتنگ با دستگاه های اجرایی، خلاقیت در برنامه ها و پیگیری مجدانه موضوعات، از مهمترین اولویت های مدیران روستایی استان به ویژه زنان دهیار و اعضای شوراهای اسلامی روستاها عنوان كرد.

در این گردهمایی جمعی از زنان دهیار و اعضای شوراهای اسلامی روستایی، مشكلات و تجارب كاری خود را به بحث و نظر گذاشتند و از تعدادی از آنان تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار