مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی:

پیک سایی و مدیریت مصرف از مصادیق اقتصاد مقاومتی است

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: کاهش تلفات برق، مدیریت مصرف و پیک سایی از مصادیق اقتصاد مقاومتی است.

کد مطلب: ۴۸۱۲۱۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا استان مرکزی، محمد اله داد در نخستین جلسه کمیته هماهنگی که با عنوان ستاد راهبری اقتصاد مقاومتی که در راستای شعار سال جدید برگزار شد، افزود: تامین برق مطمئن و پایدار از اولویت های مهم شرکت است که زیر ساخت صنعت، کشاورزی و کمک به تولید و قدرت داخلی از مصادیق اقتصاد مقاومتی در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری بشمار می رود.
وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در زمینه افزایش بهره وری انرژی ادامه داد: فعالیت های پیک سایی، مدیریت مصرف و کاهش تلفات در سال جدید در دستور کار قرار دارد و این شرکت با استفاده از تمام ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در این راستا حرکت می کند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص استفاده از سرمایه گذاری قبلی انجام شده، بر بکارگیری از منابع و ظرفیت های ایجاد شده موجود شرکت تاکید کرد.
اله داد ابراز داشت: استفاده از سرمایه گذاری های قبلی مانند مودم های قرائت از راه دور و زیر ساخت های اطلاعاتی و ارتباطی، کارگاه بازیافت و... در دستور کار شرکت قرار دارد.
در این جلسه ضمن بررسی عملکرد شرکت در سال 94 اهداف، سیاست ها و برنامه های سال 95 در راستای اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل ارایه شد .
هدف گذاری در شاخص های راهبردی کاهش تلفات، کاهش پیک، وصول مطالبات، کاهش خاموشی ها و قطعی ها و متوسط زمان واگذاری انشعاب بر اساس شاخص های برنامه ششم توسعه، استراتژی های صنعت برق کشور و همچنین برنامه استراتژیک شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی ارائه شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار