فکری در گفتگو با پانا:

روراست نبودن مسئولان، ما را اذیت می کند/لیگ آسیا به تیم و بازیکنان شخصیت می‌دهد

خبرگزاری پانا: مربی صبای قم گفت: متاسفانه روراست نبودن مسئولان باشگاه ما را اذیت می کند و رفتار آنها درست نیست.

کد مطلب: ۴۸۱۱۵
لینک کوتاه کپی شد

محمود فکری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری پانا در خصوص توقف خانگی مقابل تراکتور اظهار داشت: تیم ما خیلی خوب بازی کرد و انصافا تراکتور هم خیلی خوب بود. آنها تیم قدرتمندی دارند و در جدول هم مدعی هستند. تراکتور بازیکنان قوی و کادر فنی بادانشی در اختیار دارد.

وی افزود: دو تیم به دنبال برد و 3 امتیاز بودند. به همین دلیل دنبال وقت تلف کردن و بازی بسته یا ضد فوتبال نبودند. هرچند شرایط آب و هوایی و بارش باران کیفیت بازی را پائین آورده بود با این حال بازی متعادل بود و دو تیم موقعیت های خوبی برای گلزنی داشتند.

مربی صبای قم تصریح کرد: در مجموع این مساوی عادلانه بود ولی با توجه به شرایط اصلا برای ما مساوی راضی کننده نبود. متاسفانه ما از موقعیت هایی که داشتیم خوب استفاده نکردیم که اگر گل می زدیم، می توانستیم ببریم. البته تراکتور هم موقعیت داشت ولی درصد فرصت های خطرناک ما بیشتر از آنها بود.

فکری در خصوص قضاوت قهرمانی، گفت: داوری خوب بود و همان طور که در دربی خیلی خوب و با صلابت قضاوت کرد، در این بازی هم به رغم این که بازی سنگینی بود، خوب مدیریت کرد.

وی در خصوص اعتراض پرسپولیسی ها به قضاوت قهرمانی در دربی تاکید کرد: در آن بازی پنالتی نبود ولی پرسپولیسی ها که این قدر سروصدا می کنند پس چرا وقتی مقابل آنها برای ما 3 پنالتی نگرفتند، یک بار هم نگفتند که حق صبا خورده شده است؟ بالاخره باید حق دیگران را هم دید.

مربی صبا در خصوص بازی با گهر تاکید کرد: ما باید این بازی را ببریم تا با روحیه و انگیزه ای خوب، به مصاف الشباب برویم. بالاخره بازی آسیایی خیلی مهم است و باید تمرکز خود را حفظ کنیم. ما الشباب را آنالیز کردیم و از لحاظ شناخت، مشکلی نداریم. می رویم تا به دور بعدی این مسابقات صعود کنیم. بازی های آسیایی به تیم ما شخصیت می دهد و ارزش و قیمت بازیکنان ما را هم بالا می برد.

فکری خاطرنشان کرد: مشکلاتی در تیم داریم که ما را اذیت می کند. نوع برخوردی که از طرف مسئولین می‌شود، اصلا درست نیست. متاسفانه آنها روراست نیستند و این ما را اذیت می کند. مردم و صدا و سیما دارند حمایت می‌کنند و انتظار داریم که مسئولان باشگاه روراست باشند. صمد شخصیتی دارد که اگر با او روراست باشند، بهتر کار می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار