امسال اردبیل میزبان 33هزار و 171 نفر روز مسافر فرهنگی بود

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: میزبانی و خدمت بی‌منت از 33 هزار و 171 نفر مسافر فرهنگی مایه فخر و مباهات خادمان فرهنگیان استان در طرح اسکان نوروزی 1395شد.

کد مطلب: ۴۷۹۴۲۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، احمد ناصری اظهار داشت: حمد و سپاس خداوند متعال را که توفیق پذیرش و خدمت رسانی به 17 هزار و 89 نفر فرهنگی در قالب 6 هزار و 317خانوار از استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، تهران، خراسان رضوی، گیلان را در سیزدهمین روز از بهار، نصیب استان دارالارشاد و حسینی اردبیل نمود که امیدواریم مورد رضایت پروردگار متعال و رضایتمندی عزیزان فرهنگی و سنگربانان علم و معرفت و میهمانان ارجمند و خانواده های معززشان قرار گیرد.

ناصری ادامه داد: بیشترین پذیریش تا به امروز از استان آذربایجان شرقی و در پایگاه های اسکان شهرستان سرعین انجام گرفته است.
وی یادآوری کرد: با تلاش همکاران اداره کل و ادارات نواحی و مناطق تمهید مقدمات لازم برای استقبال، پذیرش و ارائه خدمات شایسته به مسافران نوروزی در شهر چشمه‌های بهشتی سرعین، اردبیل و سایر شهرهای استان مهیا شده بود، به طوری که با نیازسنجی‌های انجام شده سعی و تلاشمان بر این بود تا امکانات لازم برای اسکان مطلوب فرهنگیان را فراهم آوریم.
مدیر کل آموزش و پرورش استان ضمن تشکر و قدردانی از مسافرانی که استان اردبیل را برای گردشگری انتخاب کرده بودند، تصریح کرد: 19پایگاه شامل 81 مدرسه و 668 کلاس درس را در فاصله زمانی 27 تا 29 اسفند 94 آماده استقبال و پذیرش از گردشگران و مسافران فرهنگی در نواحی و مناطق تجهیز کردیم تا فرهنگیان و خانواده معزز آنان با آسایش و آرامش خاطر اسکان یابند.
ناصری خاطر نشان کرد: علاوه بر مدارس 115 تخت در مرکز آموزشی، فرهنگی و رفاهی اردبیل و 50 تخت نیز در خانه معلم سرعین آماده سازی شده بود که شبانه روز ارائه خدمت کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار