بازدید فرماندار نقده از پایگاه ملی منطقه تاریخی حسنلو

فرماندار نقده با حضور در پایگاه ملی منطقه تاریخی حسنلو به همراه ناظر عالی ستاد هماهنگی خدمات سفر کشور، از از پایگاه ملی منطقه تاریخی حسنلو بازدید کرد.

کد مطلب: ۴۷۷۷۰۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان غربی، مرتضی فرامرزی ضمن قدردانی از فعالیتهای دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان نقده گفت : در سالی که بفرموده مقام معظم رهبری سال اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل نامیده شده بایستی از سخن گفتن کاسته و برعمل کردن بیافزائیم .

فرماندار نقده با اشاره به جاذبه های گردشگری شهرستان نقده تصریح کرد : وجود جاذبه های طبیعی مانند آب معدنی شیخ معروف و تالاب های زیبا و آثار تاریخی مانند منطقه تاریخی حسنلو می تواند در جذب گردشگر از سراسر کشور و حتی خارج از کشور نقش داشته باشد.

وی هم چنین خاطر نشان کرد : همه ما موظفیم در حفظ و صیانت از آثار بجای مانده از گذشتگان دقت کرده و به هر نحو ممکن آنها را پایدار نگاه داریم.

فرامرزی با اشاره به فعالیتهای اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان افزود : پیگیری امور مربوط به حوزه های مختلف توسط اداره کل استان و اداره شهرستان موجب شده تا ما نیز در قبال این امور وظایفی را برای خود تعیین کنیم.

فرماندار نقده اضافه کرد : نقده برای اسکان شبانه 300 نفر مسافر آماده بوده و تمامی مدارس و مهمانسراهای ادارات و همه امکانات اقامتی شهرستان آماده پذیرایی و اقامت مسافرین نوروزی می باشند.

ناظر عالی ستاد هماهنگی خدمات سفر کشور نیز ضمن تبریک سال جدید گفت : زبان ما از این همه ابراز لطف و همکاری در انجام اقدامات ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان قاصر بوده و امیدواریم این تعاملات ادامه یابد .

علی شیزری هم چنین تصریح کرد : اگر همکاریها و تعاملات خوب مسئولین شهرستانی نبود مطمئناً شاهد شکایات و نارضایتی مسافرین بودیم در صورتی که نقده و مردم خوب آن میزبانان خوبی برای مسافرین نوروزی هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار