فرمانده انتظامی‌ شهرستان مهرستان به پانا خبر داد:

هلاکت رسیدن شرور مسلح در مهرستان

فرمانده انتظامی‌ شهرستان مهرستان گفت : با تلاش ماموران انتظامی شهرستان مهرستان،شروری سابقه دار و خطرناک در درگیری مسلحانه با پلیس به هلاکت رسید.

کد مطلب: ۴۷۷۳۶۴
لینک کوتاه کپی شد

سرهنگ علیرضا یوسفی در گفت و گو با خبرنگار پانا از سیستان و بلوچستان گفت: ماموران انتظامی مهرستان در پی تشدید اقدامات انتظامی و‌ارتقاء امنیت حوزه استحفاظی و‌با استفاده از بانک‌های اطلاعاتی و‌پایش های تخصصی ،با‌خبر شدند شروری‌سابقه دار و خطرناک در‌حوزه‌ این شهرستان مخفی شده است.

علیرضا یوسفی افزود:دستگیری این‌فرد شرور که موجب برهم زدن امنیت و آرامش عمومی در بخش آشار و‌ایرافشان شده بود،در دستور کار قرار گرفت و‌پس از اقدامات پلیسی‌ مخفیگاه متهم شناسایی و‌محاصره شد.

وی ادامه داد:این شرور در یک درگیری مسلحانه‌ با نیروهای پلیس که ساعتی‌ به طول انجامید به هلاکت رسید و در بازرسی‌ از مخفیگاه این شرور یک‌قبضه سلاح کلاشینکف به همراه مهمات مربوطه کشف‌و‌‌ضبط‌شد.

علیرضا یوسفی با اشاره به کارهای این شرور گفت:درگیری با ماموران ،راه زنی در شهرستان سرباز و ایرانشهر،حمل مسلحانه مواد مخدر،قتل دو‌نفر از اهالی آشار،تردد و‌خروج غیر قانونی از مرز و همکاری با گروهک های تروریستی‌ را ازجمله شرارت های این فرد عنوان‌کرد که در پرونده های وی ثبت‌شده است

علیرضا یوسفی در پایان‌تأکید کرد: پلیس به‌کسانی‌که بخواهند با اقدامات‌شرارت آمیز خود،سبب‌سلب امنیت،آسایش و آرامش‌ شهروندان شوند،اجازه عرض اندام نخواهد داد و‌با قاطعیت با این گونه‌ افراد برخورد می‌کند.

/خبرنگار:دانش‌آموز محمدرضا خاکی‌زائی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار