معاون سواد آموزی استان بوشهر:

۴۳۴ پناهنده، تحت پوشش سوادآموزی در استان بوشهر قرار گرفتند

معاون سواد آموزی استان بوشهر گفت: ۴۳۴ نفر از پناهندگان افغان، تحت پوشش سوادآموزی استان بوشهر قرار گرفتند .

کد مطلب: ۴۷۱۵۱۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از بوشهر ، غلامرضا دانش فر در دیدار با دستیار ارشد امور برنامه ریزی کمیساریای عالی سازمان ملل گفت : سواد آموزی و آموزش از فرایض دینی ماست و نعمت ارزشمند خواندن و نوشتن حق تمامی انسان‌ها است.

دانش فر افزود : در کل کشور و استان بوشهر بر اساس فرمان امام خمینی (ره) و رهنمود های رهبر انقلاب زمینه باسوادی تمامی اقشار جامعه فراهم شده است و خدمات متنوعی ارائه می‌شود.

دانش‌فرتصریح نمود : معاونت سوادآموزی استان بوشهر ۴۳۴ نفر از پناهندگان افغان را در کلاس سوادآموزی تحت پوشش قرار داده است که از این تعداد ۶۶ نفر در کلاس‌های سواد آموزی طرح کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل قرار داشته اند.

دستیار ارشد امور برنامه‌ریزی کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل نیز گفت : با پیگیری‌های که انجام شده‌ امور سوادآموزی پناهندگان به افراد متخصص در حوزه سواد آموزی قرار گرفت که خود این مسئله باعث ارتقای کمی و کیفی طرح کمیساریای عالی در آموزش افراد بی‌سواد پناهنده شد. .

مرضیه خدادادی افزود: ابتکار معاونت سوادآموزی استان بوشهر در تهیه طرح ویژه کمساریای عالی قابل تقدیر است و ما این طرح را به تهران ارسال کردیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار