برگزاری مسابقات قران، عترت ونماز فرهنگیان گناباد

همزمان با نکو داشت هفته تربیت اسلامی مسابقات قرآن عترت ونماز فرهنگیان یادواره شهدای امورتربیتی باشرکت بیش از130 نفر در کانون فرهنگی تربیتی شهید بهشتی برگزار شد

کد مطلب: ۴۷۱۲۹۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا خراسان رضوی، در مراسم افتتاحیه این مسابقات که از پیشکسوتان امور تربیتی هم تجلیل شد .مدیر آموزش و پرورش گناباد گفت :تجربیات گرانسنگی که همکاران پرورشی در طول سی سال خدمت در سنگر تعلیم تربیت کسب کرده اند رها نکنند واین تجربیات را در اختیار آموزش و پرورش قرار دهند ووظیفه مااست که ازاین تجربیات استفاده کنینم تا چراغ راهی برای همه فرهنگیان و دانش آموزان و اولیاء آنان باشد .
سید محمد مهدوی افزود : خداوند را شاکریم که حرف اول مدارس مافعالیتهای پرورشی و تربیتی است که در بطن این فعالیتها مسائل آموزشی هم نمود پیدا می کند.
معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش پرورش هم در مراسم افتتاحیه مسابقا ت قرآن، عترت ونماز فرهنگیان گفت : این مسابقات با شرکت بیش از 130 فرهنگی خواهر وبرادر یاد واره شهدای امورتربیتی گناباد در محل کانون فرهنگی تربیتی شهید بهشتی برگزار شد
غلامرضا سالاری افزود . این مسابقات در چهارر شته قرائت تحقیق، ترتیل، نهج البلاغه، احکام، در دو رده سنی بالای 40 سال و زیر 40 سال برگزار میشود و نفرات اول هر رشته به مرحله استانی معرفی می شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار