پاسخگویی نظام مند به شهروندان پایه اصلی در تکریم ارباب رجوع
شهردار منطقه چهار مشهدضمن حضور در مرکز ۱۳۷ بر پاسخگویی نظام مند به شهروندان به عنوان پایه اصلی در تکریم ارباب رجوع تاکید کرد.
به گزارش پانا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه چهار، سید کمال الدین شاهچراغی با حضور در مرکز ارتباطات مردمی شهرداری مشهد ۱۳۷ در راستای ادامه نهضت پاسخگویی شهرداران به شهروندان، گفت: طی سال ۹۴ کمتر از یک درصد پیام های دریافتی این منطقه در سامانه ۱۳۷ پیگیری مجدد شده اند.
شاهچراغی خاطرنشان کرد: کارکنان این منطقه تمامی پیام های دریافتی از سامانه ۱۳۷ را با جدیت پیگیری و در کمترین زمان ممکن نتیجه اقدامات را به شهروندان پاسخگویی می کنند.
وی در خصوص پیام های دریافتی در سامانه ۱۳۷ اظهار کرد: از ابتدای سال جاری ۲۹۵۰ پیام از شهروندان منطقه چهار در سامانه ۱۳۷ ثبت شده است که تمامی آن ها پیگیری و سعی بر آن شده که به نتیجه مطلوب و مدنظر شهروندان برسد.
شهردار منطقه چهار ادامه داد: از ۲۹۵۰ پیام دریافتی از ابتدای سال جاری فقط ۲۶ پیام مجدد پیگیری شده است که این تعداد کمتر از یک درصد از کل پیام های اعلامی شهروندان می باشد و از این حیث کمترین میزان به نسبت کل پیامهای دریافتی در بین مناطق شهرداری مشهد می باشد.
وی با بیان اینکه در منطقه چهار پیام ها در کمتر از ۲۴ ساعت پیگیری می شوند، افزود: برخی از پیام های پیگیری شده در مدت زمان تعیین شده توسط کارشناس مربوطه پاسخگویی می شود و تعدادی نیز به دلایلی همچون کارشناسانه نبودن درخواست، مربوط نبودن به حوزه کاری شهرداری و ... قابل پیگیری نمی باشند.
شهردار منطقه چهار در پایان یادآور شد: بیشترین پیام های شهروندان در این منطقه به ترتیب مربوط به رفت وروب و نظافت، سد معبر و ساخت و ساز می باشد و ناحیه سه منطقه بیشترین سهم را از درخواست های شهروندان داشته است.
ارسال دیدگاه