امام خمینی (ره) آموزه های اسلامی را با دموکراسی عجین کرد

خبرگزاری پانا : معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان گفت: رهبر کبیر انقلاب اسلامی توانست با انقلاب اسلامی و استقرارحکومت مردم سالاری دینی ، آموزه های اسلام را با دموکراسی عجین کند.

کد مطلب: ۴۶۷۶۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ، علیرضا جمشیدی در همایش متولیان و دست اندرکاران ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان با بیان اینکه در آستانه سی و چهارمین بهار پیروزی بسر می بریم، اظهار کرد: طبیعی است که هر چه نظام مقتدرتر و باسابقه تر می شود، کینه توزی ها و دشمنی ها هم عمیق تر و وسیع تر خواهد شد.

جانشین رییس ستاد دهه فجر استان گلستان ادامه داد: ملت ما همواره مقاومت انعطاف ناپذیری را در مقابل جهان استکبار و زیاده خواهان از خود نشان داده و مادامی که این گونه است باید با دست پر در میدان حضور داشت و با وحدت، یکپارچگی و انسجام ملی در میدان درخشید.

وی تصریح کرد: اینکه مردم ما همواره در مقابل تفکرات زیاده خواهی و ظالمانه دشمنان، انعطاف ناپذیری خود را به اثبات رسانده اند، قداستی دارد که باید آن را حفظ کرد و این مهم تنها در تبعیت و فرمانبرداری از مقام معظم رهبری تحقق پیدا می کند.

جمشیدی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب یادآور شد: دشمن در تلاش است تا در دل مردم تردید ایجاد کرده و باعث گسست ارتباط تنگاتنگ بین مردم و مسوولین شود ، به همین دلیل همواره بدنبال تخریب سنگرهای معنوی و پایه های نظام دینی است.

وی افزود: بیداری شرط لازم عقل است و باید همواره در مقابل توطئه ها و نقشه های جدید دشمن هوشیار و آگاه بود.

معاون استاندار گلستان اضافه کرد: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی شرایط جهان به گونه ای بود که دو ابر قدرت شرق و غرب حاکم جهان بودند و عضویت در پیمان های نظامی تعیین کننده حیات هر کشوری بود.

جمشیدی ادامه داد: پیروزی انقلاب اسلامی و استمرار جایگاه قدرتمند ایران در منطقه سبب شکسته شدن این صف بندی ها شد و حال به برکت انقلاب و خون شهیدان، جمهوری اسلامی در نقطه اقتدار و سرافرازی در جهان می درخشد.

جانشین رییس ستاد دهه فجر استان در پایان بر کیفی سازی برنامه های مرتبط با دهه فجر در گلستان تأکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار