آسیب های اجتماعی نوپدید، عزت نفس و دین باوری

رشد سریع تكنولوژی در ابعاد مختلف و تأثیر مستقیم آن در زندگی جوامع بشری ، آگاهی بخشی و توانمندسازی دانش آموزان و آگاهی بخشی همكاران و اولیا محترم نسبت به برخورد با آسیب های اجتماعی نو ظهور و هدایت دانش آموزان امری انكارناپذیر است.

کد مطلب: ۴۶۳۷۶۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهر تهران ، امور بانوان و خانواده اداره كل با همكاری مشاوران بانوان مناطق با پیش بینی سلسله كارگاههای آموزشی سعی در آگاه سازی و تبیین فرصت ها و تهدیدهای فضاهای مجازی نموده است.

این كارگاهها در منطقه11 آموزش و پرورش شهر تهران در مدارس مكتب قرآن،خسرو خاور،حامی و پیام آزادی ویژه سه گروه مخاطبین دانش آموزان ، اولیا و همكاران برگزار شد.

«برگزاری کارگاههای آموزشی عزت نفس و دین باوری»

به منظور تقویت مهارت عزت نفس و خودباوری در جهت تطابق با شرایط سخت و خویشتنداری در برابر وسوسه های زودگذر و رفتارهای ضد اجتماعی کارگاههایی در سطح دبیرستان های منطقه از طرف مشاور امور بانوان و خانواده زیر نظر اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران به صورت سه جانبه و جداگانه برای مخاطبین دانش آموز، اولیا و همکاران گرامی در مدارس مجری این طرح که دبیرستان های علویان، محمودزاده و هنرستان عروه الوثقی بودند ، برگزار گردید.

«برگزاری نشست حقوقی ویژه بانوان فرهنگی»

به منظور آشنایی با قوانین حقوقی کشور در رابطه با مسائل خانواده و زن و پاسخ به سوالات همکاران بزرگوار در این رابطه نشستی با حضور سرکار خانم دکتر آسیایی استاد دانشگاه و مشاور حقوقی در روز یکشنبه94/11/11 از طرف امور بانوان و خانواده در سالن محراب منطقه 11 تشکیل گردید. در این جلسه ضمن تبیین قانون اساسی کشور در مورد نکاح- زندگی مشترک- طلاق و حضانت فرزندان به سوالات همکارانی که حضور داشتند پاسخ داده شد.

«برگزاری كارگاههای آسیب های اجتماعی نوپدید »
با توجه به رشد سریع تكنولوژی در ابعاد مختلف و تأثیر مستقیم آن در زندگی جوامع بشری ، آگاهی بخشی و توانمندسازی دانش آموزان و آگاهی بخشی همكاران و اولیا محترم نسبت به برخورد با آسیب های اجتماعی نو ظهور و هدایت دانش آموزان امری انكارناپذیر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار