رئیس سازمان بسیج فرهنگیان:

فرهنگیان با روشنگری، دشمن را از نفوذ ناامید كنند

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان گفت : فرهنگیان با روشنگری در جامعه دشمن را از نفوذ در اركان نظام نا امید كنند.

کد مطلب: ۴۶۲۵۱۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، شعبانعلی رمضانیان در چهارمین نشست بسیج فرهنگیان گفتار ماه كه در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد در مورد دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت:باید این دستاوردها را برا ی جامعه تبیین كنیم تا روح امید در آنها همواره زنده بماند.البته این تبیین باید صادقانه و بدون اغراق و بزرگنمایی باشد.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشوراظهاركرد: همه دستاوردهای مادی ومعنوی انقلاب در طول این 38 سال که ایران رابه ابرقدرت بلا منازع منطقه تبدیل كرده است، در سایه توجه به خود اتکایی و کوتاه نیامدن بر سر آرمان ها و مبارزه با استکبار بوده است.
وی از عزت و استقلال به عنوان 2 دستاوردمهم انقلاب یاد كرد وافزود: امروز عزت و استقلال مردم ایران مدیون استقامت و پایبندی مردم و مسئولین بر خط روشن و اصیل امام است.
رمضانیان با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران اکنون در مقطع حساسی قرار دارد، گفت: دیدگاهی اخیرا در حال القای به جامعه است که کاملا متضاد با خط 38 ساله انقلاب و خط امام را دنبال می کند و سعی دارد نقاط قوت را ضعف جلوه دهد و نقاط ضعف امروز را بعنوان نقاط قوت در اذهان القا نماید.
رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور ضمن اشاره به حدیثی از امام محمد باقر (ع) گفت: آن حضرت فرمودند در زمانی که جامعه نیاز به روشنگری دارد و علمای آن جامعه سکوت اختیار کنند در آتش جهنم خواهند سوخت.بنابراین همه ما و بویژه معلمین و فرهنگیان باید در این شرایط حساس به روشنگری جامعه آخرین امید دشمنان را که نفوذ به ارکان نظام و نیز تاثیر بر انتخابات پیش رو هست، ناامید کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار