همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی:

جشنواره سرود ˝ آوای واژه‌ها ˝ در آغاجاری برگزار شد

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با همکاری آموزش و پرورش همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی جشنواره سرود ˝ آوای واژه‌ها ˝ را در شهرستان آغاجاری برگزار کردند.

کد مطلب: ۴۶۰۶۵۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خوزستان، فرزانه مسئول کانون آغاجاری با اعلام این خبر گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با همکاری آموزش و پرورش جشنواره سرود " آوای واژه‌ها " را با حضور 17 گروه سرود برگزار کرد.

وی با اشاره به این‌که در این جشنواره 255 نفر دانش‌آموز در قالب 17 گروه سرود از مدارس شهری و روستایی شهرستان آغاجاری شرکت داشتند افزود: این جشنواره در سه بخش دانش آموزان ابتدایی؛ متوسطه اول و دوم اجرا شد.
محمدی با بیان این‌که داوری این جشنواره به منصوره محمدی مسئول کانون شماره یک امیدیه، ابراهیمی مسئول کانون فرهنگی تربیتی شهدا و قنواتی دبیر ادبیات دبیرستان شهید بهمئی شهرستان واگذار شده بود خاطرنشان کرد: در بخش دانش آموزان ابتدایی، مدرسه پسرانه شهید گودرزی با سرود " مثل یاس "، در بخش متوسطه اول، دانش آموزان مدرسه دخترانه شهید بلادی با سرود " منتظران مهدی " و در بخش متوسطه دوم، دانش آموزان مدرسه دخترانه شهید بهمئی با سرود " به نام او " رتبه‌های برتر این جشنواره را به خود اختصاص دادند.
گفتنی است: جشنواره سرود " آوای واژه‌ها "با حضور معاون فرماندار، شهردار، فرمانده نیروی انتظامی، کارشناس مسئول ارزیابی عملکرد و نماینده مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس آموزش و پرورش آغاجاری و جمعی از دیگر مسئولین شهرستان آغاجاری برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار