کاهش درآمد شهرداری کرج ورکود حاکم برآن

درگفتگو ی شهردار کرج با موضوع فعالیت های عمرانی

شهردار کرج گفت:اقدامات مدیریت شهری کرج در راستای خدمت رسانی به همه مردم کرج را می باشد وی به تشریح برخی اقدامات این دستگاه بخصوص در حوزه عمرانی پرداخت.

کد مطلب: ۴۵۹۴۲۲
لینک کوتاه کپی شد


ترکاشوند بیان داشت: درآمد شهرداری کرج با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر کشور و در پی رکود صنعت ساخت و ساز و صدور پروانه های ساختمانی، کاهش قابل توجهی داشت، این در حالی است که با تدبیر شورای اسلامی شهر حرکت های عمرانی در شهر چندین برابر شده چنان که به تعبیر برخی مسئولان، کرج به یک کارگاه عمرانی تبدیل شده است .

این مسئول افزود: امسال چندین پروژه عمرانی زودتر از موعد مقرر به بهره برداری رسید که از جمله آنها پل مکمل شهید سلطانی بود که به عنوان مسیر کمکی در اتوبان کرج - قزوین، بار زیادی را از دوش ترافیک این منطقه سبک خواهد کرد .

شهردار خاطرنشان کرد: ساخت تقاطع غیرهمسطح حصارک که فاز نخست آن امسال به بهره برداری رسید، در سه دولت قبلی پیگیری شده بود اما به نتیجه نمی رسید. با شروع دوره چهارم شورای شهر و همتی که این مجموعه با تصویب اختصاص تسهیلات به پروژه های عمرانی صورت گرفت، این پروژه آغاز شد . ترکاشوند به دو پروژه بسیار مهم در حوزه ترافیک شهر کرج که هم اکنون توسط مدیریت شهری این کلانشهر پیگیری و انجام می شود را یادآور شد و اذعان داشت: این پروژه ها شامل بزرگراه شمالی و قطار شهری است که احداث بزرگراه شمالی به اعتباری بیش از 800 میلیارد تومان نیازمند است .

وی افزود: در بحث قطار شهری به رغم قانون موجود که احداث آن را منوط به پرداخت مبالغ برابر از سوی دولت و شهرداری می داند، شهرداری کرج بدون تکیه به سهم دولت رقم یک هزار و 670 میلیارد تومان از محل فروش املاک متعلق به این دستگاه را به آن اختصاص داده است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار