جریمه 3 میلیارد ریالی 70 واحد متخلف تخلیط کننده برنج در مازندران

مدیر نظارت و بازرسی سازمان صنعت و معدن و تجارت مازندران گفت: 70 واحد متخلف تخلیط کننده برنج در مازندران شناسایی و جریمه شدند.

کد مطلب: ۴۵۷۲۳۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا-مازندران، حسین اصغرزاده در نشست حقوق شهروندی در استانداری مازندران گفت: حق دادن کالای با کیفیت و سالم بودن کالایی که دریافت می کنند را باید به مشتری داد.

وی افزود: در 10 ماهه سال جاری در سطح بنگاه های استان 311 هزار بازرسی انجام شد که 17 هزار و 500 بنگاه بزرگ و کوچک متخلف در سطح مازندران واحدهای مشخص شناسایی شدند.

مدیر نظارت و بازرسی صنعت و معدن و تجارت مازندران تصریح کرد: موضوع عرضه کالای تقلبی و غیراستاندارد در سطح بازار به ویژه کالاهایی که سلامت مردم را در خطر قرار می دهد به صورت ویژه پیگیری شد.

وی ادامه داد: تقلب یکی از ناهنجاری هایی است که متاسفانه در مازندران شایع است و در این باره نظارت هایی صورت گرفته از این رو 70 واحد متخلف که تخلیط برنج را انجام داده بودند، حدود 3 میلیارد و 300 میلیون ریال جریمه شدند.

اصغرزاده اظهار کرد: در بخش رعایت عفاف و حجاب هیئت عالی نظارت در کشور سیاست های خود را در قالب 9 بند ارایه کرد که برندسازی، مدیریت منسوجات و پوشاک، ترویج طرح های اسلامی ایرانی، حمایت از برگزاری نمایشگاه مد لباس اسلامی و ایرانی در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: در محدودیت ارایه برندهای خارجی که پیگیری هایی را این سازمان انجام داده مشخص شد این واحدها نمایندگی این عناوین را ندارند.

اصغرزاده گفت: برای تولید کنند پوشاک سازمان صنعت مازندران آمادگی دارد واحدهای عرضه کننده پوشاک اسلامی ایرانی را برای اخذ مجوز تا 50 درصد تخفیف حمایت کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار