مدیر کل میراث فرهنگی استان مرکزی به پانا خبر داد:

کلنگ زنی و افتتاح چند پروژه میراث فرهنگی استان مرکزی در دهه فجر

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی از کلنگ زنی و افتتاح چند پروژه میراث فرهنگی استان مرکزی در دهه فجر امسال خبر داد.

کد مطلب: ۴۵۷۰۲۵
لینک کوتاه کپی شد

سید محمد حسینی در گفت و گو با خبرنگار پانا استان مرکزی، افزود: افتتاح بازارچه صنایع دستی در شهرستان های اراک، دلیجان و ساوه، افتتاح فاز یک حمام موزه انجدان، افتتاح موزه تفرش، افتتاح دفاتر خدمات مسافرتی آرمند پرواز و آدین گشت و بهره برداری از هتل پیام همزمان با ایام ا... دهه فجر صورت می گیرد.
وی پایان مرمت حمام مصطفوی در خنداب، منزل میرشکرایی در تفرش، مسجد آخوند و منزل قنبری در اراک و کلنگ زنی موزه فرش اراک را از دیگر پروژه های عمرانی دهه فجر عنوان کرد.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی ادامه داد: حضور و همکاری در مراسم نواختن زنگ انقلاب در بیت حضرت امام (ره) در خمین و شركت در مراسم گلباران، طراحی و تهیه کیک سی و هفتمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران، پرواز 37کبوتر سفید در بیت حضرت امام (ره) از برنامه‌های نخستین روز از دهه مبارک فجر بشمار می رود.
حسینی دیدار با نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، بازدید از کارگاه صنایع دستی و دیدار با خانواده معظم شهداء، جانبازان و ایثارگران و برگزاری مسابقه فرهنگی در موزه‌ها را از دیگر برنامه‌های این اداره کل به مناسبت دهه فجر دانست.
وی خاطرنشان کرد: اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی هر ساله به مناسبت دهه فجر و در طول این ایام برنامه های مختلفی را با معرفی دستاوردهای انقلاب در سراسر استان برگزار می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار