نمایشگاه نقاشی های یک دانش آموز تهرانی برای مشارکت در ساخت مدرسه

زهرا دفنوک دانش آموز هنرمند منطقه 16 تهران نمایشگاهی از تابلوهای نقاشی خود را با هدف کمک به امر مدرسه سازی در فرهنگسرای نیاوران برگزار کرد.

کد مطلب: ۴۵۲۳۶۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهر تهران ، زهرا دفنوک هنرمند 15 ساله منطقه 16 شهر تهران با بیان اینکه نسبت به محله زندگی اش تعلق و وعلاقه ویژه ای دارد و دوست دارد که دانش آموزان هم سن و سال خودش در شرایط خوبی درس بخوانند گفت: «من از زمانی که سه سال بیشتر نداشتم با هنر نقاشی آشنا شدم و تا به امروز که 15 سال دارم نیز به این هنر ادامه داده ام.

با توجه به اینکه در منطقه 16 آموزش و پرورش شهر تهران درس می خوانم و از نزدیک با محرومیت هایی که دانش آموزان این محله با آن مواجه بوده اند دست و پنجه نرم کرده ام. و همیشه دوست داشتم که کاری کنم که دیگر دانش آموزان همسن و سال خودم مشکلی برای ادامه تحصیل نداشته باشند.»

وی در ادامه گفت: «بالاخره زمانی که کارهای نمایشگاه آثارم را در نگارخانه نقش جهان انجام می دادم به آرزوی خود رسیدم و تصمیم را عملی نمودم. با صحبت با پدر و مادر و مدیر آموزش و پرورش منطقه 16 قرار شد که عواید حاصل از فروش آثار نقاشی ام را در ساخت مدرسه در منطقه 16 هزینه نمایم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار