نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک:

دولت پول های آزاده شده از بلوکه را به اقتصاد و تولید کشور تزریق کند

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک گفت: بخش قابل توجهی از پول های بلوکه شده در اختیار ایران قرار گرفته است، بنابراین دولت باید در این خصوص برنامه ریزی کرده و این مبلغ هنگفت را به اقتصاد و تولید کشور تزریق کند.

کد مطلب: ۴۵۲۳۴۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا استان مرکزی، آیت اله قربانعلی دری نجف آبادی در کلاس درس اخلاق مدیران استان مرکزی، افزود: پول های آزاد شده باید صرف به روز رسانی، فن آوری و عوامل تولید شود و نباید این پول ها و درآمد دولت صرف واردات کالاهای بنجول شود.

وی ادامه داد: دولتمردان باید بدانند واردات کالا، ایجاد اشتغال برای کشورهای بیگانه است، در صورتی که با کمی برنامه ریزی و دلسوزی می توان همان کالا را در کشور تولید کرد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک اظهار داشت: شرایط پساتحریم باید به فرصتی برای تولید کالاهای با کیفیت و ارزان قیمت ایرانی تبدیل شود.

آیت اله دری نجف آبادی بیان کرد: دولت، مسئولان و مدیران صنایع باید از شرایط پساتحریم استفاده کرده و کالاهای ایرانی را با افتخار به بازارهای جهانی عرضه کنند.

وی ابراز داشت: سال های سال اقشار مختلف مردم به ویژه صنعتگران به دنبال این فرصت بودند و تولیدات کم و گران قیمت را نتیجه وجود تحریم های ناجوانمردانه می دانستند، اما امروز تحریم ها برداشته شده و فصل جدیدی از اقتصاد پویا فرا روی ملت قرار گرفته است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک اضافه کرد: مراکز پژوهشی و فن آوری و شرکت های دانش بنیان در کشور شرایط خوبی ندارند و باید از فرصت پساتحریم در راستای بالندگی این مراکز بهره برداری شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار