استاندار خراسان شمالی:

اختصاص 2 میلیارد تومان به پروژه های شهرستان اسفراین

استاندار خراسان شمالی، از اختصاص 2 میلیارد تومان به پروژ های اولویت دار شهرستان اسفراین خبرداد.

کد مطلب: ۴۴۹۵۲۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگارپانا از خراسان شمالی، سیدعلی اکبر پرویزی استاندار خراسان شمالی در کمیته برنامه ریزی شهرستان اسفراین گفت: در طی دو سال و نیم بیشتر از اعتبارات دولت گذشته به شهرستان اسفراین اختصاص یافته است.

وی افزود: در طی 2 سال تاکنون بالغ بر30 میلیارد تومان به دهیاریهاو شهرداری شهرستان اسفراین کمک شده است.

استاندار خراسان شمالی در ادامه همچنین بیان کرد: بیش از 6 هزار تن قیر به شهرداریها و دهیاریهای شهرستان اسفراین در حوزه راههای روستایی داده شده است.

وی گفت: تمام تلاش ما این است که تا پایان دولت یازدهم تمام روستاهای بالای 20 خانواراین شهرستان آسفالت شود.

پرویزی درحوزه راه روستایی باند دوم بجنورد اسفراین و سبزوار افزود: پی گیر این هستیم که این پروژه به اتمام برسد.

وی در رابطه با مسیرپرترافیک عنوان کرد: با توجه به پی گیری کمیسیون ماده 215 امیدواریم مناطقی و جاهایی که پرترافیک هستند مشکل ترافیک حل شود

استاندار خراسان شمالی گفت:از 507 میلیارد تومان تعهدات دولت برای سفر مقام معظم رهبری،400 میلیارد تومان آن توسط دولت یازدهم تامین و پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه در حوزه صنعت و معدن برای فولاد اسفراین به مدت هشت سال دنبال ال سی 56 میلیون دلاری بوده گفت: در طی سال گذشته انجام شده که فاز تکمیلی آن به بهره بردای می رسد.

پرویزی در خصوص کارخانه لوله گستر اسفراین که در آستانه تعطیلی بود افزود: در این دولت مشکل آن حل شده که بیش از 100 میلیاردتومان با مجموعه نفت قرارداد بسته شده است.

وی در رابطه با توسعه فولاد صبای اسفراین عنوان کرد: از صفر تا صد این کار دردولت یازدهم انجام شده است.

استاندارخراسان شمالی در ادامه عنوان کرد: با واگذاری پروژه ها به پیمانکاران بومی موافق هستم چرا که باید پیمانکاران و ناظر تربیت کرد.

وی افزود: با ممارست کار انجام شود تا طی چند سال آینده تعداد پیمانکاران بومی در استان افزایش یابد.

پرویزی اظهارداشت: مدیران از عملکرد پیمانکاران بومی و همچنین از سلامت آنها راضی هستند بنابراین باید به پیمانکاران بومی کمک کرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار