کارگاه آموزشی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در ابهر برگزار شد

کارگاه آموزشی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی با حضور ئیس اداره مراقبت در برابر آسیبهای اجتماعی اداره کل آموزش و پرورش استان و مسئولین آموزش و پرورش ابهر و مراقبین سلامت و مجریان طرح های پیشگیری از آسیبهای اجتماعی در محل سالن شهید باهنر ابهر برگزار شد.

کد مطلب: ۴۴۸۲۶۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از زنجان، "عباس غیاثی " طلاق و اعتیاد را از دو مورد از مهمترین تهدیدهای جدی جامعه برشمرد و با تاکید بر پیدایش نوع جدیدی از اعتیاد تحت عنوان اعتیاد به شبکه های مجازی، سردی روابط اعضای خانواده و عدم توجه والدین به فرزندان را از جمله پیامدهای منفی استفاده از شبکه‌های اجتماعی بیان کرد .

رئیس اداره مراقبت در برابر آسیبهای اجتماعی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: میزان دانش والدین دانش آموزان در پیشگیری از ابتلا نوجوانان به مواد مخدر بسیار مهم و اثرگذار است و معلمان و مجریان طرح های پیشگیری از آسیبهای اجتماعی باید بکوشند تا با برنامه های آموزشی آگاهی والدین را در این راستا افزایش دهند .

غیاثی آسیب های اجتماعی را یکی از عوامل اصلی افت تحصیلی دانش آموزان دانست و گفت: والدین با شناخت این آسیب ها و پیشگیری از بروز آنها می توانند تا حد زیادی به پیشرفت تحصیلی فرزندان خود کمک کنند .

وی با بیان برخی باورهای غلط در سوء مصرف مواد مخدر در بین نوجوانان و جوانان ، روشهای پیشگیری از آنها را برای شرکت کنندگان در این کارگاه تشریح کرد.

انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار