مدیرکل کمیته امدادامام خمینی (ره) استان اردبیل:

ساخت مسکن برای مددجویان استان اردبیل محدود نیست

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل گفت: در صورت تامین زمین و صدور پروانه احداث برای ساخت مسکن مددجویان تحت پوشش این نهاد محدودیتی وجود ندارد.

کد مطلب: ۴۴۷۹۵۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از استان اردبیل، بهروز زلالی در جلسه بررسی مشکلات خانواده های تحت پوشش کمیته امداد امام (ره) شهرستان گرمی افزود: نه تنها جمعیت خانواده های تحت حمایت این نهاد در استان کاهش نمی یابد بلکه همه ساله با رشد روبروست.

وی اظهار داشت: مهارت آموزی، پرداخت تسهیلات و برنامه های طرح خودکفایی خانواده های تحت پوشش همچنان ادامه دارد اما هنوز بسیاری از گروه هدف در نوبت بهره مندی از آنها هستند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل بیان کرد: 600 نفر از سرپرستان خانواده های تحت حمایت که زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفته اند به زودی بازنشسته شده و مستمری دریافت خواهند کرد.

زلالی ادامه داد: پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به افراد معرفی شده از سوی کمیته امداد امام (ره) تکلیف بانک های عامل است و همکاری جدی بانک ها را در تسهیل پرداخت آنها انتظار داریم.

وی از تحت پوشش کمیته امداد قرار داشتن 11 درصد جمعیت گرمی مغان به تعداد 9 هزار و 100 نفر و نیاز 188 یتیم در این شهرستان به حامی خبر داد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل گفت: در سال جاری 20 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان گرمی تصویب شده و 10 میلیون ریال آن اختصاص یافته است.

زلالی اضافه کرد: فعالیت تبلیغاتی کارکنان کمیته امداد در انتخابات ممنوع است و افراد خاطی به هیات تخلفات اداری معرفی خواهند شد.

میرعلی رحیمی زاد فرماندار شهرستان گرمی نیز در این جلسه گفت: شمار خانوارهای فاقد مسکن و نیازمند در این شهرستان زیاد است و توجه بیشتر کمیته امداد امام (ره ) به این شهرستان ضرورت دارد.

وی افزود: برای فعال کردن طرح های اشتغالزای راکد در شهرستان گرمی نظیر شهرک های گلخانه ای ودامپروری برنامه ریزی و تلاش می کنیم اما لازم است طرح های اشتغالزایی کمیته امداد امام خمینی(ره) نیز در این شهرستان توسعه یابد.

گفتنی است: شهرستان گرمی با 91 هزار نفر جمعیت در شمال اردبیل و در مجاورت جمهوری آذربایجان قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار