مدیر كل امور بانوان و خانواده استانداری یزد:

زنان كارگر نقش مهمی در تحقق اقتصاد مقاومتی دارند

مدیر كل امور بانوان و خانواده استانداری یزد بر نقش مهم زنان كارگر در تحقق اقتصاد مقاومتی و رونق اقتصادی كشور تاكید كرد.

کد مطلب: ۴۴۷۸۴۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از یزد، مدیر كل امور بانوان و خانواده استانداری یزد در بازدید از شركت تامهر تفت در جمع كارگران زن این شركت حضور یافت و ضمن استماع دغدغه ها و مشكلات آن ها، به بیان سخنانی در زمینه اهمیت جایگاه زنان در چرخه اقتصاد كشور پرداخت.
فخرالسادات خامسی هامانه در این بازدید ضمن تاكید بر نقش مهم كارگران زن در تحقق اقتصاد مقاومتی، تاكید كرد: با وجود مشكلات، دولتمردان و سیاست گذاران بخش های صنعتی و اقتصادی تلاش زیادی در راستای رفع مشكلات و دغدغه های كارگران دارند.
وی افزود: خوشبختانه نمونه های زیادی از زنان موفق، كارآفرین و افتخار آفرین در حوزه فعالیت های اقتصاد مقاومتی داریم كه می توانند الگویی برای دیگر فعالان در این حوزه باشند.
وی با اشاره به سخن رئیس جمهور محترم مبنی بر كارگران ستون فقرات تولیدات كشور هستند ، گفت: مبارزه با ركود اقتصادی و رونق تولید در گرو توجه به نقش بی بدیل كارگران و نیز ارتقای جایگاه این افراد در عرصه اقتصاد و صنعت است.
ایشان ادامه داد: در این میان زنان كارگر به جهت دو وظیفه مهم خانواده و كار، نیازمند توجه ویژه هستند تا ضمن تامین امنیت شغلی و بهره مندی از مزایای اشتغال، بتوانند وظیفه مهم همسری و مادری خود را نیز به درستی ایفا نمایند.
خامسی هرگونه تبعیض جنسیتی از جانب كارفرمایان نسبت به كارگران زن را مردود شمرد و در این زمینه گفت: رئیس جمهور محترم نیز تاكید كرده اند ما در دنیای كار، تلاش و تولید، تبعیض جنسیتی را نمی پذیریم. زنان و مردان در صحنه كار، تلاش و فعالیت برابرند و باید از امتیاز و حقوق برابر برخوردار باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار