برخی هنوز از قهرمانی ثامن الحجج ناراحت هستند

محسن کاوه: دعوت نامه داریم، قرار نیست پنهانی به امریکا برویم

خبرگزاری پانا: سرمربی تیم کشتی ثامن الحجج گفت: اصلا صحبتی از سفر پنهانی به گفته برخی آقایان نیست، ما از دانشگاه امریکایی دعوت نامه داریم که هنوز به آن جوابی نداده ایم.

کد مطلب: ۴۴۷۵۷
لینک کوتاه کپی شد

محسن کاوه که در دو سال پیاپی با تیم ثامن الحجج قهرمان لیگ برتر کشتی آزاد شده، بابت هر قهرمانی یک سفر و در مجموع 2 سفر از باشگاه مربوطه طلب دارد. وی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری پانا به سئوالات طرح شده پاسخ داد که در ادامه آمده است:

پانا: برخی صحبت از سفر پنهانی کشتی گیران به کشور می کنند، این مطلب صحت دارد؟


اصلا صحبتی از سفر پنهانی به گفته برخی آقایان نیست. ما از دانشگاه امریکایی دعوت نامه داریم که هنوز به آن جوابی نداه ایم و اگر هم بخواهیم اعزام بشویم، با فدراسیون و وزارت ورزش هماهنگی لازم به عمل خواهد آمد. تا حالا این بحث به این هیچ عنوان جدی نشده است.


پانا: تیم ثامن در نظر ندارد برای اعزام شما اقدامی صورت دهد؟


طی جلساتی که با خطیب داشتیم، وی این نظر را داشت که با هماهنگی صورت گرفته بین ما و فدراسیون، تیم به تورنمنتی اعزام شود. در این رابطه هنوز ما تصمیم خاص نگرفته ایم.


پانا:برنامه های شما به سرمربی تیم کشتی آزاد ناشنوایان چیست؟


با درخواستی که مسئولین فدراسیون ناشنوایان داشتند و نتایجی که این تیم طی 2 ـ 3 اخیر کسب کرده، مقبول ریاست فدراسیون ناشنوایان نیست. از من خواسته شد و وظیفه خود دانستم که آنچه در توان داریم، برای این رشته ارائه کنم. ما طی روزهای 4 شنبه تا جمعه هفته جاری تعدادی از کشتی گیران ناشنوا را دعوت کردیم تا در تست شرکت کنند. در مرحله بعد نفرات مورد نظر در اردو حضور پیدا کرده و برنامه های مورد نظر انجام خواهد شد.


پانا: به عنوان یک کارشناس کشتی بفرمائید، برگزاری لیگ برتر فرنگی با جمع شدن کشتی گیران شاخص در تیم فولاد ماهان می تواند نتیجه مطلوبی برای کشتی در پی داشته باشد؟


من فکر می کنم با این روند نتیجه مورد نظر به دست نمی آید.


پانا: شاید مد نظر است که فقط با برگزاری مسابقات لیگ حمایت مالی از کشتی گیران صورت بگیرد.


فقط بحث، بحث مالی نیست. باید تیم هایی که در لیگ شرکت می کنند، انگیزه لازم را داشته باشند. مطمئن باشید اگر تیمی مثل ماهان این قدر هزینه می کند و مقابل تیمی همچون هیات فارس که در کل با 10 میلیون تومان بودجه بسته شده است، نمی دانم چه آثاری می تواند داشته باشد، به طور قطع به باشگاهی مثل ماهان ضرر می زند و احتمال دارد که در لیگ کشتی فرنگی شرکت نکند.


پانا: حرف آخر


انشالله دوستان به دلیل یک سری حرف و حدیث، صحبت های بی دلیل را مطرح نکنند. فکر می کنم برخی هنوز ناراحت هستند که ثامن الحجج در لیگ برتر کشتی قهرمان شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار