به کار گیری 486 نفر نیروی انسانی در سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی از به کار گیری 486 نیروی انسانی جدید در سازمان درطی یک سال گذشته خبر داد.

کد مطلب: ۴۴۶۲۶۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان غربی، مسیحا مدنی با بیان این مطلب افزود: این افراد بعد از گذراندن مراحل استخدامی شامل اخذ مجوز استخدامی، گزینش و آزمون های لازم جذب سازمان شده اند و مراحل گزینش و جذب 58 نفر دیگر نیز در حال انجام است .


وی با بیان اینکه جذب این نیروها از طریق مجوزهای استخدامی مهندسان ناظر بخش کشاورزی و منابع طبیعی، پذیرفته شدگان آزمون استانداری، سهمیه فرزندان شاهد و قراردادی کار معین انجام شده است، اضافه کرد: برای تمام گروههای استخدام شده، دوره توجیهی و آموزشهای بدو استخدام برگزار شده و پیش بینی شده که در ادامه روند آموزشی، دوره های توجیهی دیگری نیزبرحسب لزوم برگزار شود.


مدنی ادامه داد: براساس مقررات استخدامی ، عملکرد هر مستخدم در طول سال ، براساس ضوابط و آیین نامه های مربوطه از جمله رعایت ساعات تعیین شده برای ورود و خروج، آئین نامه عفاف و حجاب، مصادیق ارزش یابی کارکنان به ویژه تکریم و جلب رضایت ارباب رجوع مورد ارزشیابی قرار می گیرد.


وی در پایان ضمن تبریک 15 دی، روز گزینش به کارکنان این بخش و تقدیر از زحمات آنان، به فرمان امام خمینی در سال 58 مبنی بر تشکیل هسته گزینش که امروز هم لزوم وجود آن در کشور برای ورود افراد صاحب صلاحیت های حرفه ای و عقیدتی احساس می شود اشاره و اظهار کرد: کارکنان واحد گزینش وظیفه حساس و مهمی بر عهده دارند و خود نیز بر حساسیت شغلی شان واقف اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار