ارائه 863 میلیون تومان تسهیلات برای چندقلوزایی دام سبک درنهاوند

مسئول بسیج سازندگی نهاوند با بیان اینکه چند قلوزا كردن و همزمان‌سازی زایش دام سبک از عرصه های بسیج سازندگی در حمایت از آن گام برداشته و گفت: در این زمینه تاكنون 37 بسیجی در مجموع 863 میلیون تومان وام دریافت كرده‌اند.

کد مطلب: ۴۴۴۱۵۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از استان همدان، محسن رحیم‌پور با اشاره به اهمیت فرهنگ‌سازی اقتصاد مقاومتی در جامعه اظهار داشت: در این راستا با حضور در پایگاه‌های مقاومت بسیج، اهمیت این موضوع برای بسیجیان تشریح شده است.
وی افزود: ضمن انجام این فعالیت با چاپ بروشور و به طرق مختلف در خصوص عرصه‌های اقتصاد مقاومتی و نحوه دریافت تسهیلات از بسیج سازندگی اطلاع‌رسانی‌های لازم صورت گرفته است.
مسئول بسیج سازندگی نهاوند بیان داشت: از ابتدای امسال، با كمك بسیج مهندسین كشاورزی و شركت‌های آموزشی وابسته، كلاس‌های آموزشی مختلف در عرصه‌های اقتصاد مقاومتی در سطح شهرستان برگزار شده است.
وی با بیان اینکه در این مدت 991 نفر آموزش دیده و مهارت‌های لازم را برای انجام كار کسب کرده‌اند، گفت: از این تعداد 142 نفر برای دریافت تسهیلات به بانك معرفی شده‌اند.
رحیم‌پور با اشاره به تسهیلاتی که از طریق بسیج سازندگی ارائه می‌شود، افزود: نرخ تسهیلات اقتصاد مقاومتی 16 درصد و مدت بازپرداخت آن 36 تا 48 ماه است.
وی ادامه داد: عرصه های اقتصاد مقاومتی نیز شامل پرورش دام، قارچ، بوقملون، شترمرغ، بلدرچین، مرغ بومی، زنبورعسل، كشت گیاهان دارویی و ... می‌شود.
مسئول بسیج سازندگی نهاوند ابراز داشت: چند قلوزا كردن و همزمان‌سازی زایش دام یكی از مواردی است كه بسیج سازندگی در حمایت از آن گام برداشته و در این زمینه تاكنون 37 بسیجی در مجموع 863 میلیون تومان وام دریافت كرده‌اند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: در بخش پرورش دام نیز تاكنون 2 هزار و 875 رأس میش و 573 رأس قوچ پلاك گذاری شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار