مراسم باشکوه بزرگداشت 9 دی در بوشهر

محمدحسین صفارهرندی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در مراسم باشکوه بزرگداشت 9 دی در بوشهر گفت : محبت اهل بیت در قلب مردم رسوخ دارد و خدارا شاكرم كه محفل ما به واسطه عالمان و مردم نورانی است و تا زمانیكه روحانیت حكیم و بیدار ایت این مملكت و نظام اسیب ناپذیر است.

کد مطلب: ۴۴۳۳۲۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از بوشهر ، هرندی افزود : 9 دی اتفاق نادری است که حاصل نفوذناپذیری ملت بود و در آن روز ملت رشادت و بلوغی از خود نشان داد که مانند گذشته نتوانست عملیات نفوذ بر روی مردم تاثیر بگذارد. در زمان فتنه روزهای سختی را به خود دیدیم ولی از آن به خوبی رد شدیم.

صفار هرندی ضمن بیان مطالبی در مورد نفوذ امنیتی دشمن، افزود: نفوذ، فتنه را به وجود آورد، دشمن نقاط آسیب‌پذیر را پیدا می‌کند و عملیات خودش را از آنجا انجام می‌دهد.

هرندی اضافه کرد: آمریکا تاب و تحمل ملتی همانند ایران اسلامی را ندارد، مردم ایران اسلامی نه تنها زیر بار تحمیل‎های استکبار نمی‌روند بلکه موجب خیزش و انتقال روحیه استکبارستیزی به دیگر کشورها هم شده‌اند.

صفارهرندی در ادامه با بازخوانی اوضاع سیاسی کشور در سال 88، تصریح کرد: به استقبال دو انتخابات بزرگ در کشور می رویم و باید به این نکته توجه کرد که در جریان هر انتخاباتی فرصتی برای ایجاد آشوب و اختشاش فراهم است که مردم باید با بصیرت خود جلوی آن را بگیرند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار