برپایی کارگاه های تخصصی کارآفرینی در سرای محلات منطقه 7

معاون اجتماعی فرهنگی شهرداری منطقه 7 از برپایی کارگاه های تخصصی کارآفرینی در سرای محلات با هدف توانمندسازی شهروندان از طریق آموزش کارآفرینی و کسب و کار خبر داد.

کد مطلب: ۴۴۲۲۰۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 7، علی حیدری با اعلام این مطلب افزود: کارگاه های تخصصی کارآفرینی با موضوعاتی از قبیل ایده یابی، خلاقیت، کسب و کار، شهروند الکترونیک و ... به صورت رایگان برگزار می شود.
وی در ادامه از برپایی بازارچه صنایع دستی و کارآفرینی در این منطقه خبر داد و تصریح کرد: این بازارچه به منظور حمایت از قشر آسیب دیده و کارآفرینان نوپا برپا شده تا بتوانند در این بازارچه ها درآمدی هرچند ناچیز را کسب و به اقتصاد خود و خانواده کمک کنند.
معاون شهردار منطقه 7 با اشاره به اینکه این بازارچه همه روزه از ساعت 11 الی 19 دایر است، یادآور شد: این بازارچه در محل خیابان شهید مفتح، کوچه دهم دایر شده و شهروندان می توانند از این مکان دیدن کنند.
وی با اشاره به اینکه مکان این بازارچه را شهرداری منطقه بدون دریافت هیچ گونه هزینه ای دراختیار کارآفرینان قرار داده است، تصریح کرد: ارائه تسهیلات لازم به کارآفرینان و صاحبان مشاغل خانگی، ترویج فرهنگ کسب و کار و کارآفرینی و نیز آگاهی شهروندان از محصولات و تولیدات خانگی منطقه خود از اهداف این اداره در برپایی این بازارچه بوده است.
حیدری با تاکید بر ضرورت حمایت از کارآفرینان و اشاعه فرهنگ کارآفرینی، خاطرنشان کرد: سعی کرده ایم با ایجاد فضای مناسب برای افراد خود اشتغال و صاحبان مشاغل خانگی، شرایط را برای عرضه تولیدات و محصولات آنها فراهم کنیم.
وی با بیان اینکه در حال حاضر کارآفرینان زیادی در این بازارچه مشغول فعالیت هستند، تاکید کرد: اگر کسی واجد شرایط باشد ما بدون دریافت هیچ گونه هزینه ایی فضایی را در این بازارچه دراختیارش می گذاریم تا محصولات خود را به شهروندان ارائه کنند.
به گفته معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 7 صنایع دستی، کیف و کفش های دست ساز چرم طبیعی، سفال از جمله محصولاتی است که در این بازارچه عرضه می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار