فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی :

تمهیدات پلیس راه آذربایجان غربی برای بازگشایی محورهای مواصلاتی

فرمانده انتظامی استان از تمهیدات ویژه پلیس راه برای بازگشایی محورهای مسدود شده روستایی، خبر داد.

کد مطلب: ۴۳۷۳۳۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا آذربایجان غربی ، سردار "ناصر اصلانی" گفت: به دنبال بارش برف و کولاک، محورهای مواصلاتی 110 روستای سطح حوزه استحفاظی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی بسته شده است.

وی ادامه داد: در این راستا پلیس راه با کمک ادارات راه و شهرسازی، هلال احمر، اورژانس، آتش نشانی، شهرداری ها، اداره هواشناسی و فرمانداری ها تمهیدات ویژه ای برای بازگشایی مسیرهای مسدود شده، در دستور کار دارد.

اصلانی با اشاره به تعامل با اداره کل راه و شهرسازی استان جهت تعبیه کیسه نمک اضطراری در گردنه ها و سربالایی های محورهای روستایی جهت استفاده موردی خودروها، گفت: با دهیاران روستاهای مذکور برای استفاده از پتانسیل روستاییان جهت بازگشایی مسیرهای روستایی، هماهنگی لازم صورت گرفته است.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از آمادگی 100 اکیپ پلیس راه در سطح جاده های برفگیر استان بصورت شبانه روزی و تلاش برای بازگشایی مسیرهای روستایی، خبر داد.

وی تصریح کرد: همچنین هماهنگی های لازم با اداره کل راه و ترابری جهت بازگشایی مسیرهای روستایی با استفاده از 454 دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین و سبک و 67 اکیپ راهداری، انجام شده است.

اصلانی استفاده از پتانسیل 12 سازمان و نهاد اجرایی، امدادی و نظارتی استان با بیش از چهار هزار و 500 نفر از نیروی انسانی در جهت بازگشایی مسیرهای روستایی، را نیز متذکر شد..

فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: رانندگان در صورت عدم ضرورت، از ورود به جاده‌های این استان خودداری کرده و سفر خود را به روزهای آینده موکول کنند تا شاهد سهولت تردد در محورهای این استان باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار