مدیركل راه و شهرسازی آذربایجان غربی:

تلاش 67گروه راهداری برای بازگشایی جاده های آذربایجان غربی

67 گروه راهداری برای برفروبی، نمك پاشی و تیغ زنی در جاده های اصلی آذربایجان غربی از نیمه شب گذشته به دنبال بارش برف سنگین و كولاك شدید فعالیت می كنند.

کد مطلب: ۴۳۶۶۰۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا آذربایجان غربی ، مدیركل راه و شهرسازی آذربایجان غربی در خصوص آخرین وضعیت جاده های استان اظهار كرد: گروه های راهداری از نیمه شب گذشته در پی بارش برف و كولاك شدید مشغول برفروبی، نمك پاشی و تیغ زنی هستند.


داریوش نصر با اعلام اینكه در حال حاضر تردد در جاده های اصلی جریان دارد، افزود: عبور و مرور وسایط نقلیه در گردنه ها تنها با زنجیرچرخ امكان پذیر است.


وی با تاكید براینكه در اجرای عملیات راهداری زمستانی اولویت با بازگشایی به موقع راههای اصلی و فرعی و سپس راههای روستایی است، ادامه داد: عملیات برفروبی، نمك پاشی و تیغ زنی به شكل متناوب و در چندین نوبت در جاده های شهرستان های ارومیه؛ اشنویه، تكاب، سردشت، مهاباد، خوی، سلماس،ماكو و چالدران انجام شده است.


مدیركل راه و شهرسازی استان با بیان اینكه اداره كل راه و شهرسازی استان با 700 پرسنل آماده خدمات رسانی مطلوب به مسافران است، تصریح كرد: هموطنان عزیز به منظور ارتقای سلامت سفرها از مسافرت های غیرضروری خودداری كنند.


نصر یادآور شد: مركز مدیریت راههای اداره كل راه و شهرسازی استان با تلفن گویای 141 آماده پاسخگویی شبانه روزی به مردم بوده و پیامهای هشداری و آخرین وضعیت جاده های استان از این مركز اعلام می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار