فرماندارهندیجان:

مسئولین هندیجان خادم و نوکر مردم هستند

جلسه شورای اداری شهرستان هندیجان با حضور فرماندار و مدیر کل اثبت اسناد و املاک استان خوزستان و مسئولین دستگاه های اجرایی در سالن اجتماعات فرمانداری هندیجان برگزار شد.

کد مطلب: ۴۳۵۳۰۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا از خوزستان، جلسه شورای اداری شهرستان هندیجان با حضور فرماندار و مدیر کل اثبت اسناد واملاک استان خوزستان و مسئولین دستگاه های اجرایی در سالن اجتماعات فرمانداری هندیجان برگزار شد.
فرماندار شهرستان هندیجان در جلسه شورای اداری گفت: در دهه فجر اداره ثبت و اسناد در هندیجان مستقر می شود.
احمد جعفری نسب در ادامه این جلسه گفت: قرار بود این اداره یک سال پیش افتتاح شود اما روند پیگیری طولانی تر شد که امید واریم با همت مسئولین ثبت اسناد و املاک خوزستان انشاء الله در دهه فجر امسال این اداره مهم و تاثیر گذار افتتاح و مستقر شود تا بار زیادی از مشکلات مردم حل و مرتفع گردد.
وی ادامه داد: مسئولین باید با تمام تلاش خود به مردم خدمت کنند، مسئولین دستگاه های اجرایی باید و موظف هستند با درب اتاق های باز پیگیر مشکلات مردم باشند. احترام و اخلاق اسلامی در مدیریت مهم و لازم است. مدیریت کردن با اداره کردن فرق دارد پس با خلاقیت نشان دادن،پیگیری کردن و شناختن مشکلات مهمتر و حل کردن آنها مدیریت کنند.
فرماندار هندیجان تاکید کرد: انتخابات با ثبت نام کاندیدها در آذر ماه وارد مرحله جدی می شود و همه دستگاه های اجرایی موظفند با ستاد انتخابات شهرستان از جمله سخت ابزاری ، نیروی انسانی ، و منابع همکاری کنند، از همین اکنون مدیران به فکر انتخابات و پشتیبانی از آن باشند حتما مدیران هندیجان در جلسات نمایندگان فرماندار که در استانداری خوزستان تشکیل می شود شرکت کنند.
/ صادقی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار