مدیر کل دفتر سلامت در گفت و گو با پانا مطرح کرد؛

برگزاری دوره آموزشی سلامت بلوغ و بهداشت برای سفیران سلامت

مدیر کل دفتر سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: دوره های آموزشی مربوط به سلامت بلوغ برای سفیران سلامت در متوسطه دوم در نظر گرفته ایم و قصد داریم تعداد آنها را به بیشتر از 300 هزار نفر افزایش دهیم.

کد مطلب: ۴۳۳۴۳۰
لینک کوتاه کپی شد

حسن ضیاالدینی در گفت و گو با خبرنگار آموزش و پرورش پانا اظهار داشت: برای مسئله بلوغ تشکلی در متوسطه دوم به نام سفیران سلامت راه اندازی شده که این تشکل قبل از این در دوره متوسطه اول به عنوان پیشگامان سلامت فعالیت داشت. برای این بخش آموزش هایی را در زمینه بلوغ در نظر گرفته ایم.

وی افزود : در کتابهای سفیران سلامت آموزش بلوغ و بهداشت بلوغ را گنجانده ایم که سال گذشته برخی از استان ها این آموزش ها را داشته اند و امسال قصد داریم این آموزش ها را برای تمامی استانها داشته باشیم .

مدیرکل دفتر سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: منابع آموزشی تشکل های سلامت در همه مقاطع تحصیلی توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تامین می شود.

وی تصریح کرد : تعداد سفیران سلامت سال گذشته حدود 300 هزار نفر بود که امسال قصد داریم این تعداد را در سراسر کشور افزایش دهیم .

ضیاالدینی خاطر نشان کرد: کتاب های آموزش سلامت ویژه سفیران سلامت بخشی مربوط به آموزش مطالبی که نیاز است یک دختر در زمینه بلوغ و بهداشت خود بداند در این کتاب گذاشته است.

وی ادامه داد: تمامی برنامه های ما مختص به تمامی مدارس از جمله استثنایی است و همه برنامه ها در سراسر مدارس کشور اجرا می شود .

مدیر کل دفتر سلامت وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: همچنین مواردی را برای به روزرسانی مطالب مربوط به سلامت در کتاب های درسی را با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی داشته ایم که این مطالب به سازمان پژوهش و تالیف کتب درسی ارسال شده تا از آن ها در به روزرسانی مطالب استفاده کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار