معاون وزیر و رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور خبر داد:

اجرای نظام دوری و طرح 3+3+3+3 در سال تحصیلی آتی

خبرگزاری پانا: معاون وزیر و رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور از اجرای طرح 3+3+3+3 و نظام دوری در سال تحصیلی آینده خبر داد.

کد مطلب: ۴۳۳۱۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، نامدار عبداللهیان در بازدیدی که به همراه رئیس آموزش و پرورش استثنایی قزوین و مدیر آموزش و پرورش البرز از مدرسه هیات امنایی جابر حیان شهر الوند داشت، با حضور در یکی از کلاس های پایه ششم ابتدایی به بحث هوشمند سازی مدارس ابتدایی از جمله پایه ششم اشاره كرد و گفت: در عصر تکنولوژی کسی که با رایانه نتواند کار کند، بی سواد است.

رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: تحقق اهداف سند تحول بنیادین در گروی همکاری و همراهی مدیر، معلم و خانواده دانش آموز است و باید سند تحول بنیادین بند بند اجرا شود تا به اهداف آن رسید.

وی به تاسیس دانشگاه فرهنگیان اشاره كرده و یاد آورشد كه هدف از تاسیس این دانشگاه تربیت معلمان كارآمد برای آموزش و پرورش است و بیشتر توجه به رشته های مقطع ابتدایی شده است.


عبداللهیان در ادامه به اجرایی شدن طرح 3+3+3+3 و نظام دوری در سال آینده اشاره و خاطر نشان كرد: نظام دوری به این صورت است كه دانش آموز سه سال اول ابتدایی را با یك معلم و سه سال دوم ابتدایی را با معلمی دیگر به پایان می رساند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار