جلسه هماهنگی شانزدهمین پرسش مهر رییس جمهور در ارومیه برگزار شد

جلسه هماهنگی شانزدهمین پرسش مهر رییس جمهور در دفتر معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان غربی برگزار شد.

کد مطلب: ۴۳۲۹۲۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا آذربایجان غربی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان غربی در جلسه هماهنگی شانزدهمین پرسش مهر ریاست جمهوری در رابطه با اهداف این مهم گفت:«ارتقای سطح آگاهی» ، «پرورش روحیه مشارکت جویی و پرسش گری»، «آشنایی با آسیب ها و علل عقب ماندگی کشور» ، «آشنایی با دستاوردهای انقلاب اسلامی» و «ایجاد روحیه اعتماد به نفس و خودباوری» از جمله اهداف آموزش و پرورش از اجرای این برنامه می باشد.


قدرت اله قاسمی افزود: سوال امسال رییس جمهور در راستای مذاکرات هسته ای و با عنوان"بعداز توافق هسته ای و لغو تحریم ها، چه فرصت هایی پیش روی ما است و چگونه باید به بهترین وجه از این فرصت ها استفاده کنیم ؟" مطرح شده است که اجرای آن بعد های مختلفی دارد.


قاسمی ادامه داد: این سوال رییس جمهور باعث می شود جامعه مخاطب مطالعاتی را در خصوص موضوع انجام دهد تا ازاین پس برخوردهای وی با موضوع مذاکرات هسته ای فنی و علمی بوده و از قضاوت های احساسی به دور باشد.


وی اظهار داشت: موضوع پرسش مهر در سطح کلان برنامه ریزی شده وبه صورت موردی از آن برداشت می شود که نکته مهم در این بین عدم نگاه سیاسی به این مقوله است.


معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان غربی در رابطه با محور های پاسخ به این پرسش نیز گفت: شانزدهمین پرسش مهر رئیس جمهور در عناوین فرهنگی و هنری و در بخش های ادبی، رسانه و فضای مجازی ، هنرهای دستی و تجسمی ، طراحی، نقاشی ، خوشنویسی ، هنرهای نمایشی و فیلم کوتاه، نمایش نامه نویسی و هنرهای آوایی تقسیم بندی شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار