مدیر آموزش و پرورش شهریار :

زبان هنر بهترین زبان برای انتقال مفاهیم و ارزشها دررابطه با مسائل دینی

مدیر آموزش وپرورش شهریار گفت :از آنجایی که مقوله فرهنگ همیشه دستخوش تغییر و تحول می شود و با گسترش شبکه های مجازی و تکنولوژی هایی که قشر جوان و نوجوان و تحت تاثیر قرار می دهد زبان هنر بهترین زبان برای انتقال مفاهیم و ارزشها و داشته های ما دررابطه با مسائل دینی می باشد .

کد مطلب: ۴۳۲۳۸۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از شهرستان های استان تهران :علی ذبیحی در ادامه با اشاره به آیه ای از قرآن که خداوند متعال فرموده ،مردم را دعوت کنید به غیر از زبانتان، افزود :حوزه هنری گسترده ترین و بهترین حوزه برای انتقال مفاهیم دینی است

وی در رابطه با برنامه های آموزش وپرورش شهریار اظهارکرد :به جهت وسیع بودن منطقه شهریار منشور توسعه فرهنگی قرآنی دراین منطقه تنظیم شده، که هدف آن برنامه ریزی راهبردی برای بسط و گسترش فرهنگ ایرانی اسلامی بوده است.

ذبیحی، با بیان این موضوع که در جهت ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی کانون فرهنگی ،تربیتی شهید کافی بازسازی شده، خاطرنشان کرد :در این کانون برای گسترش فرهنگ هنر کلاس هایی با موضوع قلم زنی ،نقاشی ،شبهای شعر ،جشنواره های دانش آموزی با موضوع قرآن ،عترت و نماز برگزار شده است.

وی تصریح کرد :برای جلوگیری از گسترش شبکه های اجتماعی که خلوت دانش آموزان را فراگرفته ، باید دانش آموزان را به سمت و سوی قالب های فرهنگی و هنری به صورت جمعی هدایت کنیم.

مدیریت آموزش و پرورش شهرستان شهریار افزود :در کلاس تواشیح 180نفر دانش آموزدختر و 90نفر دانش آموز پسر با هدایت قدبیگی ،قاری ممتاز کشوری و 900نفر در کلاس های ادبی با هدایت کوشافر ثبت نام کرده اند .

/ خبرنگار:رضا سلطانی /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار